NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, Heb een tutorial gevolgd en zelf weer een nieuwe techniek bijgeleerd, vind het resultaat uiteindelijk wel iets moois in zich hebben V2: C&C Please Bewerkt: 11 oktober 2009 door Zamg0d1 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Wow, je hebt gelijk, dat heeft wel stijl! Waar heb je die tutorial gevolgt? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Wow, je hebt gelijk, dat heeft wel stijl! Waar heb je die tutorial gevolgt? Deze heeft hij HIER gevolgt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Iemand nog? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik vind hem niet zo goed. Ten eerste is het een outcome van een tutorial en het had leuker geweest ook voor diegene die de tutorial had gemaakt om het in zijn topic zetten. Ten tweede heb je teveel op je render gebrushed. Ik kan namelijk heel slecht zien wat de render precies voorstelt. Ook vind ik dat je de render iets teveel hebt ingeblend, dat had iets minder gemogen. De tekst vind ik ook een beetje teleurstellend. Ik weet niet wat je er mee hebt gedaan, heb je er een speciale brush op geplaatst? Had dat niet gedaan, dan had het stukken beter geweest. Ook heb je verschillende borders gebruikt. Als je het bij één soort border had gehouden, had de signature meer een geheel geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.