Brunoh Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik wou achter 2 jaar nog eens Vice City spelen,maar zag dat mijn disk verdwenen was. ik ging dus op het Internet op zoek achter downloads,ik heb nu alles geïnstalleerd maar krijg telkens deze error: Ik heb ondertussen al alles opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet! Weet iemand waaraan het probleem ligt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Wat heb je allemaal op internet gezocht een illegaal VC of een crack. want dan mogen we je niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Niet downloaden, en gewoon kopen. Dan doet hij het 'opeens' wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brunoh Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Achja,kopen dan maar zeker ! Dit mag gesloten worden voor mijn part. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.