WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Hallo geïnteresseerden! Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart. Maar ik kom er niet echt uit. Daarom vraag ik om jullie hulp! Hier wat details: Prijsklasse: 100-150 euro. Echt niet meer! Merk: Liefst ASUS, maar als er een veel betere oplossing is. Sta ik daar voor open. Het is bij mijn pc alleen mogelijk om een single slot kaart te plaatsen. Gelieve daar rekening mee te houden! Kom alsjeblieft ook niet aan met: Koop dan een andere pc. Want daar heb ik het geld niet voor Ik wil gewoon weten wat mijn opties zijn voor video kaarten. Bij voorbaat dank, WaRioRZ Reageren
Exoit Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Welke processor heb je? Post eventjes je specs plz, dan kunnen we zoeken Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Het punt is nu juist dat een goede grafische kaart altijd Dual Slot is. toch is er een leuk kaartje die interessant is: Zotact 9800GT Bewerkt: 11 oktober 2009 door Sprunk Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Het punt is nu juist dat een goede grafische kaart altijd Dual Slot is. toch is er een leuk kaartje die interessant is:Zotact 9800GT Er zijn ook nog wel goede kaarten die geen dual slot cooler hebben... Je hebt zat modellen van de 4870 met een single slot cooler, Gigabyte heeft zelfs een 4890 met een single slot cooler. En die koelen per definitie echt niet slechter dan hun dual slot broertjes hoor. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy. Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy. dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy. dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro. En dit is ook single slot? Geloof het niet of wel? Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy. dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro. En dit is ook single slot? Geloof het niet of wel? Nope inderdaad niet nee, maar waarom wil je eigenlijk perse single slot? Is alleen maar warmer. Heb je soms 4 extra randkaarten erin zitten ofzo? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy. dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro. En dit is ook single slot? Geloof het niet of wel? Nope inderdaad niet nee, maar waarom wil je eigenlijk perse single slot? Is alleen maar warmer. Heb je soms 4 extra randkaarten erin zitten ofzo? Nee, ik kan niet anders. Ik heb maar 1 pci slot. Kan er dus geen 2 kwijt :S Beetje jammer dus. Anders had ik echt gewoon een dual slot gekocht hoor. Edit: Ik heb nu een 8500 GT, en die past prima Is alleen niet geweldig ^.^ Ik zoek gewoon iets wat goed genoeg is om spellen beter te kunnen spelen. En ik ben dus beperkt tot single slot. Bewerkt: 11 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Nee, ik kan niet anders. Ik heb maar 1 pci slot. Kan er dus geen 2 kwijt :S Beetje jammer dus. Anders had ik echt gewoon een dual slot gekocht hoor. Ehmm, voor een Dualslot videokaart heb je geen 2 pci sloten nodig. Reageren
Exoit Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch? Perfecte kaart, of niet? Bewerkt: 11 oktober 2009 door Exoit Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch?Perfecte kaart, of niet? Gewoon PCI-E X16, PCI kaarten zijn veel te duur. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch?Perfecte kaart, of niet? Nou, op een of andere manier, past dat niet, er zit een stuk van m'n kast nog voor. In principe past het wel qua aansluiting, maar dan moet ik een stuk uit m'n kast gaan zagen xD Edit: Echt heel gaar Want als ik daar nog ruimte had, was er geen probleem geweest. Dat is waarom ik nu een single slot wil. Edit II: Ik kwam deze nog tegen: >klik< Is wel een single slot. Is dit een goeie? Edit III: Lol! verkeerde URL ingegeven Dit is de juiste: >Klik< Bewerkt: 11 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch?Perfecte kaart, of niet? Nou, op een of andere manier, past dat niet, er zit een stuk van m'n kast nog voor. In principe past het wel qua aansluiting, maar dan moet ik een stuk uit m'n kast gaan zagen xD Edit: Echt heel gaar Want als ik daar nog ruimte had, was er geen probleem geweest. Dat is waarom ik nu een single slot wil. Edit II: Ik kwam deze nog tegen: >klik< Is wel een single slot. Is dit een goeie? Edit III: Lol! verkeerde URL ingegeven Dit is de juiste: >Klik< Die is inderdaad goed ja, maar bedenk wel dat je redelijk wat airflow moet hebben voor die kaart, anders raakt die 100% zeker oververhit. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Nou, op een of andere manier, past dat niet, er zit een stuk van m'n kast nog voor. In principe past het wel qua aansluiting, maar dan moet ik een stuk uit m'n kast gaan zagen xDEdit: Echt heel gaar Want als ik daar nog ruimte had, was er geen probleem geweest. Dat is waarom ik nu een single slot wil. Edit II: Ik kwam deze nog tegen: >klik< Is wel een single slot. Is dit een goeie? Edit III: Lol! verkeerde URL ingegeven Dit is de juiste: >Klik< Dat is wel een goede kaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.