Jump to content

Goeie videokaart.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo geïnteresseerden!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart. Maar ik kom er niet echt uit. Daarom vraag ik om jullie hulp!

Hier wat details:

Prijsklasse: 100-150 euro. Echt niet meer!

Merk: Liefst ASUS, maar als er een veel betere oplossing is. Sta ik daar voor open.

Het is bij mijn pc alleen mogelijk om een single slot kaart te plaatsen. Gelieve daar rekening mee te houden!

Kom alsjeblieft ook niet aan met: Koop dan een andere pc. Want daar heb ik het geld niet voor :7 Ik wil gewoon weten wat mijn opties zijn voor video kaarten.

Bij voorbaat dank,

WaRioRZ

Geplaatst: (bewerkt)

Het punt is nu juist dat een goede grafische kaart altijd Dual Slot is. toch is er een leuk kaartje die interessant is:

Zotact 9800GT

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Het punt is nu juist dat een goede grafische kaart altijd Dual Slot is. toch is er een leuk kaartje die interessant is:

Zotact 9800GT

Er zijn ook nog wel goede kaarten die geen dual slot cooler hebben... Je hebt zat modellen van de 4870 met een single slot cooler, Gigabyte heeft zelfs een 4890 met een single slot cooler. En die koelen per definitie echt niet slechter dan hun dual slot broertjes hoor.

Geplaatst:
Je kan eventueel ook wachten op de singleslot GTX260 van Galaxy.

dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro.

Geplaatst:

dualslot is eigenlijk je enige aanbevolen optie. Single slot is met betere kaarten gewoon te warm. Ik raad je aan even te wachten want aankomende week komt de HD5770 serie uit en deze presteert beter dan de GTX260 of GTX 275 soms voor maar 120-150 euro.

En dit is ook single slot? Geloof het niet of wel?

Geplaatst:

Nope inderdaad niet nee, maar waarom wil je eigenlijk perse single slot? Is alleen maar warmer. Heb je soms 4 extra randkaarten erin zitten ofzo?

Nope inderdaad niet nee, maar waarom wil je eigenlijk perse single slot? Is alleen maar warmer. Heb je soms 4 extra randkaarten erin zitten ofzo?

Nee, ik kan niet anders. Ik heb maar 1 pci slot. Kan er dus geen 2 kwijt :S Beetje jammer dus. Anders had ik echt gewoon een dual slot gekocht hoor.

Edit: Ik heb nu een 8500 GT, en die past prima :puh: Is alleen niet geweldig ^.^ Ik zoek gewoon iets wat goed genoeg is om spellen beter te kunnen spelen. En ik ben dus beperkt tot single slot.

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:
Nee, ik kan niet anders. Ik heb maar 1 pci slot. Kan er dus geen 2 kwijt :S Beetje jammer dus. Anders had ik echt gewoon een dual slot gekocht hoor.

Ehmm, voor een Dualslot videokaart heb je geen 2 pci sloten nodig. :7

PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch?

Perfecte kaart, of niet?

Nou, op een of andere manier, past dat niet, er zit een stuk van m'n kast nog voor. In principe past het wel qua aansluiting, maar dan moet ik een stuk uit m'n kast gaan zagen xD

Edit: Echt heel gaar :puh: Want als ik daar nog ruimte had, was er geen probleem geweest. Dat is waarom ik nu een single slot wil.

Edit II: Ik kwam deze nog tegen: >klik<

Is wel een single slot. Is dit een goeie?

Edit III: Lol! verkeerde URL ingegeven :puh: Dit is de juiste: >Klik<

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:
PCI-Ex16 of PCI, want als je 1 PCI-E x16 hebt kan er ook gewoon een dual slot kaart in. Toch?

Perfecte kaart, of niet?

Nou, op een of andere manier, past dat niet, er zit een stuk van m'n kast nog voor. In principe past het wel qua aansluiting, maar dan moet ik een stuk uit m'n kast gaan zagen xD

Edit: Echt heel gaar :puh: Want als ik daar nog ruimte had, was er geen probleem geweest. Dat is waarom ik nu een single slot wil.

Die is inderdaad goed ja, maar bedenk wel dat je redelijk wat airflow moet hebben voor die kaart, anders raakt die 100% zeker oververhit.

Geplaatst:

Dat is wel een goede kaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...