Jump to content

Goeie videokaart.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, zou je dat dan aanraden? Of is er nog iets in dezelfde prijsklasse met dezelfde/betere prestaties? Want dan lijkt mij dit de beste optie.

Geplaatst:
Hmm, zou je dat dan aanraden? Of is er nog iets in dezelfde prijsklasse met dezelfde/betere prestaties? Want dan lijkt mij dit de beste optie.

Die single Slot galaxy GTX260 maar die zal wel een stukje duurder zijn. Verder zal er weinig beters te vinden zijn tenzij je wacht op HD5750 die is misschien met single slot.

Geplaatst:

Die single Slot galaxy GTX260 maar die zal wel een stukje duurder zijn. Verder zal er weinig beters te vinden zijn tenzij je wacht op HD5750 die is misschien met single slot.

Ik had het even gegoogled en er stond dat dat nog wel even kon duren. Ik denk dat m'n voorkeur dan toch uit gaat naar die Sapphire. Als er verder geen andere opties meer zijn. Dan is dat mijn beslissing.

Geplaatst:

Ik had het even gegoogled en er stond dat dat nog wel even kon duren. Ik denk dat m'n voorkeur dan toch uit gaat naar die Sapphire. Als er verder geen andere opties meer zijn. Dan is dat mijn beslissing.

kijk ook of je genoeg pci-e aansluitingen hebt en je voeding het aan kan.

Geplaatst:
PCI-E heb ik, want m'n 8500 GT kan er ook in.

Ook kan m'n voeding die sapphire wel aan.

Ik bedoel PCI-e 6-pin/8-pin aansluitingen niet PCI-e slots. volgens mij moet je er 2 hebben op deze.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, ik heb nu de 8500 GT (Specificaties) + foto

En dit is die link naar de sapphire: >klik<

Bij de 8500 staat: PCI-Express x16 (deze past dus)

Bij de Sapphire staat: PCI Express 2.0 x16 bus interface

Past dit? Want op de foto van die sapphire ziet de aansluiting er het zelfde uit als die 8500 die ik nu heb.

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:
Hmm, ik heb nu de 8500 GT (Specificaties) + foto

En dit is die link naar de sapphire: >klik<

Bij de 8500 staat: PCI-Express x16 (deze past dus)

Bij de Sapphire staat: PCI Express 2.0 x16 bus interface

Past dit? Want op de foto van die sapphire ziet de aansluiting er het zelfde uit als die 8500 die ik nu heb.

PCI-e 2.0 is backwards compatible met PCI-e 1.0. Het verschil is alleen dan PCI-e 2.0 meer stroom via de aansluiting kan leveren en 2x de bandbreedte.

Geplaatst:

Een welgemeend bedankje aan iedereen die mij heeft geholpen met het maken van deze keuze! Ik ben uiteindelijk toch uitgekomen op de Sapphire Radeon 4850 1GB. Nu nog bestellen! Bedankt iedereen! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...