hoidatwastimmi Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Hoi, Ik wil graag san fierro weg hebben omdat ik het een rot eiland vind en daarvoor in de plaats wil ik Vice city in de plaats wil iemand dit voor mij maken of een link naar me opsturen alvast bedankt! :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y Reageren
Rullez Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Bekijk dit topic eens, het topic gaat over een mod genaamd 'GTA United'. In deze mod zitten onder andere Vice City en Liberty City, maar je behoud San Andreas gewoon. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 staat nergens downloaden bij :S Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 hoe installeer je die mod ik snap het niet zoveel bestanden Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Bekijk dit topic eens, het topic gaat over een mod genaamd 'GTA United'. In deze mod zitten onder andere Vice City en Liberty City, maar je behoud San Andreas gewoon. ik heb united en het vervangt wel san andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.