wiebelo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dit is mijn gare oude pc zal dit genoeg zijn om het te kopen Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1159MHz Graphics Card: NVIDIA GeForce4 MX 440 Memory: 256MB free Disk Space: 10.85GB Operating System: Microsoft Windows XP het staat bij de minimaale sisteem eisen (is dat met een korte of lange ij?? sorry ik ben dislecties hoe je dat oowk schrijven mag) maar ik vraag me af af san andreas op dit ding gaat draaien ik hoop het dan koop ik um meteen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakkerdekiller Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik denk dat het genoeg is :P:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drhank Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Zeker genoeg, zoiezo kan je niet alles op z'n hoogst en mooist spelen, maar het valt goed te spelen. Dat je het een oude gare computer noemt valt me weer tegen.. ik heb nu al zo lang een pc en die noem ik ook niet zo.. alleen kan die net/net niet GTA San Andreas spelen.. schokt soms echt te veel.. Pc specs zijn namelijk: Pentium 2, 433MHz, 600MB Ram, Geforce 2 MX-400 64MB Ik zou ontzettend blij zijn als ik zo'n pc als jou had.. Alhoewel ik over een aantal maanden ofzoiets toch een gloednieuwe pc weer ga kopen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fantasy Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) is zekers genoeg :lol: en als je het zo graag wil weten het is met een (y - systeem) heb trouwens ook dislectie Bewerkt: 11 juni 2005 door fantasy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dat is zeker genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 hey, is mijn processor snel genoeg voor SA? ik heb er een van 1500 mhz kep een videokaart van 128mb een g-force is dit genoeg? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 welke Pentium heb je? en hoeveel MB RAM geheugen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 kun je dat ergens bekijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.