Jump to content

Mappen


Incognation

Recommended Posts

F3 en dan position kijk bij de andere en als ze hetzelfde zijn kan je de hoogte hetzelfde zetten je zal veel moeten werken met die coords maar volgens mij zijn er nog makkelijkere manieren zoals Home en End (die ik op mijn laptop niet kan gebruiken).

Even een vraagje van mij: kan je bv zorgen dat CTRL + HOMEn CTRL+SHIFT ofzo word in de map editor?

Link to comment
Delen op andere websites

F3 en dan position kijk bij de andere en als ze hetzelfde zijn kan je de hoogte hetzelfde zetten je zal veel moeten werken met die coords maar volgens mij zijn er nog makkelijkere manieren zoals Home en End (die ik op mijn laptop niet kan gebruiken).

Even een vraagje van mij: kan je bv zorgen dat CTRL + HOMEn CTRL+SHIFT ofzo word in de map editor?

Dit moet je even bekijken bij opties, druk tijdens een map aanmaken op "F" en dan bij opties. Ik denk niet dat het kan maar misschien wel, moet je maar even kijken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

toetsen:

Pijltoetsen.

Home

End

CTRL + Pijltoetsen

CTRL + Home

CTRL + End

F9

F3 of F2

Muis

Muis rechterknop

Muis Linkknop

CTRL + Scrollwiel

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij mijn laptop is dat Home en End bij page up en page down staan die zelf ook een functie in de map editor hebben en ik dus niet de home en de end kan gebruiken ;)

Heb je zon internet knop voor het scrollen van internet (omhoog/omglaag links/rechts)

dan kan je die ook gebruiken + CTRL

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Weet iemand hoe je het beste wegen kan aanleggen met MTA Race 1.1.1?

Dat ze ook gelijk liggen en geen hoogte verschillen.

~ Erik

In de race editor kan je drukken op CTRL+F9 (DM editor is het CTRL+C) zodat het object gekloond wordt op exact dezelfde plaats, dan moet je het object alleen nog maar verschuiven met de pijltjes.

Het probleem bij mijn laptop is dat Home en End bij page up en page down staan die zelf ook een functie in de map editor hebben en ik dus niet de home en de end kan gebruiken ;)

Naar mijn weten zijn de functies van Home en End vervangen door PageUp en PageDown in de DM editor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan download ik wel DM ;)

EDIT: de enigste download link vond ik op de site van MTA en die is broken weet iemand nog een andere.

EDIT 2: Download gevonden hier op gtagames ;)

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

MTA SA (MTA DM was de voorganger) is inderdaad veel beter. De besturing is een beetje wennen, maar op den duur zul je toch merken dat het beter werkt in de meeste gevallen dan MTA Race. MTA SA ondersteunt bijvoorbeeld ook veel meer objecten, je kan ermee gewoon nog online spelen, je kan gemakkelijk je eigen server starten zonder moeite, en als je objecten cloned © worden ze neergezet op EXACT dezelfde positie als je vorige object had. Bovenal, wat jij wilt, is een stuk weg precies naast elkaar plaatsen. Met MTA Race zou je met de X knop objecten langzaam kunnen laten bewegen, maar met DM kan je nog eens 20 keer langzamer bewegen als je dat wilt (L-ALT), en dus nog precieser je objecten plaatsen.

MTA SA heeft daarnaast ook toegang tot ALLE objecten uit San Andreas, integendeel tot MTA Race. En het heeft een ingebouwde zoekfunctie, om sneller je objecten te kunnen vinden.

Daarom adviseer ik je om MTA SA te gaan gebruiken voor je wegen, aangezien deze veel makkelijker in gebruik is, meer functies heeft en ook veel precieser kan zijn.

-Download

-Documentatie van de besturingen

Link to comment
Delen op andere websites

mooie preek :schater:

voor mta race zijn uitbreidingen beschikbaar en dat weet jezelf ook ;)

want ik heb ut via jou xD, dus en ook voor het object limit is een uitbreiding. zogezegd MIJN TOPPER IS MTA RACE

Link to comment
Delen op andere websites

XD naja mijn vraag is geholpen maar ik zal straks aan SuperID vragen die van hem ook ik heb MTA SA al eerder zo gehad maar ik heb die weggehaald omdat ik nergens de opgeslagen maps kan vinden.

EDIT: Oke na lang zoeken gevonden :puh: maar deze ga je wss niet hier niet kunnen converten?

EDIT 2: Ja toch :puh: ik blijf dus MTA SA gebruiken en ga dan ook eens in een server ajoewel ik liever sa-mp nog heb naja.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog even een vraagje. Als ik op het Windows knopje op mijn toetsenbord ram, dan ga ik naar mijn PC. Maar als ik MTA SA dan weer opstart, krijgt MTA SA een dikke error, waardoor MTA SA afsluit. Hoe kan ik dit fixen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...