Jump to content

san andreas start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

mijn sa werkt niet meer hij heeft het eerst wel gedaan maar nadat ik de nederlandse politie auto erop had gezet wil de hij niet meer opstarten ik krijg helemaal niks te zien van het spel.

ik heb de nederlandse politieauto al eerder erop geinstalleerd dus daar ligt het niet aan, ik heb gta_set ook al verwijderd maar hij werkt nog steeds niet. ik heb vista en voer het spel uit als administator en heb sa ook al in verschillende mappen geinstalleerd.

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
hey,

mijn sa werkt niet meer hij heeft het eerst wel gedaan maar nadat ik de nederlandse politie auto erop had gezet wil de hij niet meer opstarten ik krijg helemaal niks te zien van het spel.

ik heb de nederlandse politieauto al eerder erop geinstalleerd dus daar ligt het niet aan, ik heb gta_set ook al verwijderd maar hij werkt nog steeds niet. ik heb vista en voer het spel uit als administator en heb sa ook al in verschillende mappen geinstalleerd.

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt

Misschien een optie om het te her-installeren? Zorg er dan wel voor dat je gta sa helemaal van je computer afhaalt anders dan staan er nog bestanden op die hij dan gewoon weer opnieuw gebruikt, en is jou probleem nog steedts niet opgelost. Dus alles in 1 keer verwijderen en er opnieuw opzetten.

Veel success,

Jasper

Bewerkt: door Ixecube
Geplaatst: (bewerkt)
Misschien een optie om het te her-installeren? Zorg er dan wel voor dat je gta sa helemaal van je computer afhaalt anders dan staan er nog bestanden op die hij dan gewoon weer opnieuw gebruikt, en is jou probleem nog steedts niet opgelost. Dus alles in 1 keer verwijderen en er opnieuw opzetten.

er stond niks meer op mijn pc toen ik sa weer installeerde

laat maar ik weet niet hoe maar hij doet het weer

ow srry kon het ook gwn bij mn bericht hierboven zetten

mn excuses

>>> Door VWO-er: Goed dat je dat zelf al inzag! Geen probleem, samengevoegd.<<<

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...