gta_rulez Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik ben op zoek naar een "nieuwe" videokaart voor mijn oudere pc. Voornamelijk om Aero te kunnen draaien op Windows 7 en voor Windows Live Movie Maker. Wie heeft er goeie tips? Computer Fabrikant: MEDIONPC Computermodel: AWRDACPI Computernaam: TIM-PC Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Model: MS-6701 BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG Aansluitingen: PCI0 (Vrij), PCI1 (Vrij), PCI2 (Gebruikt), AGP (Vrij) Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB) Processor Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.60GHz Kloksnelheid: 2605 MHz Socket: Socket 478 Geheugen Grootte: 1024 MB RAM Type(s): 512 MB RAM (SDRAM, DIMM), 512 MB RAM (SDRAM, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), FAT32 (E:) Grootte: 111.78 GB (55.89 GB (C:) + 46.87 GB (D:) + 9.02 GB (E:) ) Vrije ruimte: 56.41 GB (44.39 GB (C:) + 6.31 GB (D:) + 5.71 GB (E:) ) Stations Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Lokale harde schijf, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: Verwisselbare schijf Model(len): A: Onbekend, C: ST3120023A ATA Device IDE, D: Medion Flash XL CF USB Device USB, E: Medion Flash XL MS USB Device USB, F: ATAPI DVD DD 2X16X4X16 ATA Device, G: PIONEER DVD-RW DVR-105 ATA Device, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: Onbekend Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek AC'97 Audio Videokaart Model: RADEON 9200 SERIES Beeldprocessor: Onbekend (0x5961) Geheugengrootte: Onbekend Stuurprogramma: Onbekend Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x1024 Kleurdiepte: Onbekend Frequentie: Onbekend Muis Fabrikant: Microsoft Model: PS/2-compatibele muis Aantal knoppen: 0 Aansluiting: PS/2 Toetsenbord Model: Standaard-PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): NETGEAR WG111v2 54Mbps Wireless USB 2.0 Adapter (Ethernet 802.3), SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Adapter (Ethernet 802.3) Adressen: IP: 192.168.1.4, MAC: 00:18:4D:CF:3B:15, DHCP: 192.168.1.1 DirectX Versie: 11.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate Versie: 6.1.7600 Service Pack: Onbekend Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je geeft geen budget door maar voor onder de honderd euro zou ik gewoon een HD4770 halen en een beetje bij leggen voor nieuw geheugen wat ook belangrijk is bij windows 7. minimaal 2GB toch wel. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Dus dit kan mijn processor nog wel trekken? W7 loopt opzich lekker alleen de videokaart is momenteel de bottleneck. Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Dus dit kan mijn processor nog wel trekken? W7 loopt opzich lekker alleen de videokaart is momenteel de bottleneck. Je hebt geen dual-core dus ik denk neit dat het hem gaat worden Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden. Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt.. Reageren
QinX Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden. Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt.. Is ook heel makkelijk ja vooral omdat het custom moederborden zijn die gemaakt worden door MSI voor Medion. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden. Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt.. Is ook heel makkelijk ja vooral omdat het custom moederborden zijn die gemaakt worden door MSI voor Medion. En die worden nooit van een serie afgeleid..? Het lijkt me sterk dat er van de grond af compleet custom moederborden gemaakt worden voor alleen Medion of in ieder geval de OEM markt. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik bedoelde eigenlijk de videokaart . Maar toch bedankt voor de hulp. Reageren
QinX Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik bedoelde eigenlijk de videokaart . Maar toch bedankt voor de hulp. Moet je huidige CPU heeft upgrade weinig nut, omdat deze je bottleneck vormt. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen? Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden. Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt.. Is ook heel makkelijk ja vooral omdat het custom moederborden zijn die gemaakt worden door MSI voor Medion. En die worden nooit van een serie afgeleid..? Het lijkt me sterk dat er van de grond af compleet custom moederborden gemaakt worden voor alleen Medion of in ieder geval de OEM markt. ho ho ho, stop ff! er passen toch geen Pentium D's in socket 478 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.