Jump to content

Videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een "nieuwe" videokaart voor mijn oudere pc. Voornamelijk om Aero te kunnen draaien op Windows 7 en voor Windows Live Movie Maker. Wie heeft er goeie tips?

computer.gifComputer

• Fabrikant: MEDIONPC
  • Computermodel: AWRDACPI
  • Computernaam: TIM-PC
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
  • Model: MS-6701
  • BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD
  • BIOS Model: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG
  • Aansluitingen: PCI0 (Vrij), PCI1 (Vrij), PCI2 (Gebruikt), AGP (Vrij)
  • Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.60GHz
  • Kloksnelheid: 2605 MHz
  • Socket: Socket 478

memory.gifGeheugen

• Grootte: 1024 MB RAM
  • Type(s): 512 MB RAM (SDRAM, DIMM), 512 MB RAM (SDRAM, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), FAT32 (E:)
  • Grootte: 111.78 GB (55.89 GB (C:) + 46.87 GB (D:) + 9.02 GB (E:) )
  • Vrije ruimte: 56.41 GB (44.39 GB (C:) + 6.31 GB (D:) + 5.71 GB (E:) )

drives.gifStations

• Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Lokale harde schijf, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: Verwisselbare schijf
  • Model(len): A: Onbekend, C: ST3120023A ATA Device IDE, D: Medion Flash XL CF USB Device USB, E: Medion Flash XL MS USB Device USB, F: ATAPI DVD DD 2X16X4X16 ATA Device, G: PIONEER DVD-RW DVR-105 ATA Device, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: Onbekend

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek AC'97 Audio

videocard.gifVideokaart

• Model: RADEON 9200 SERIES
  • Beeldprocessor: Onbekend (0x5961)
  • Geheugengrootte: Onbekend
  • Stuurprogramma: Onbekend

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1280x1024
  • Kleurdiepte: Onbekend
  • Frequentie: Onbekend

mouse.gifMuis

• Fabrikant: Microsoft
  • Model: PS/2-compatibele muis
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: PS/2

keyboard.gifToetsenbord

• Model: Standaard-PS/2-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): NETGEAR WG111v2 54Mbps Wireless USB 2.0 Adapter (Ethernet 802.3), SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Adapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.1.4, MAC: 00:18:4D:CF:3B:15, DHCP: 192.168.1.1

directx.gifDirectX

• Versie: 11.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
  • Versie: 6.1.7600
  • Service Pack: Onbekend

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

Geplaatst:

Je geeft geen budget door maar voor onder de honderd euro zou ik gewoon een HD4770 halen en een beetje bij leggen voor nieuw geheugen wat ook belangrijk is bij windows 7. minimaal 2GB toch wel.

Geplaatst:

Dus dit kan mijn processor nog wel trekken? W7 loopt opzich lekker alleen de videokaart is momenteel de bottleneck.

Geplaatst:
Dus dit kan mijn processor nog wel trekken? W7 loopt opzich lekker alleen de videokaart is momenteel de bottleneck.

Je hebt geen dual-core dus ik denk neit dat het hem gaat worden

Geplaatst:
Oke, heb je ook enig idee wat ik dan wel zou kunnen kopen?

Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden.

Geplaatst:

Ik zou het type medion pc opzoeken en medion bellen om te vragen of er een Pentium D processor inpast. zoniet moet je hele pc upgraden.

Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt..

Geplaatst:

Of je zoekt gewoon op internet op wat voor moederbord er in de PC zit en gaat dan kijken of die door de BIOS ondersteund wordt..

Is ook heel makkelijk ja vooral omdat het custom moederborden zijn die gemaakt worden door MSI voor Medion.

Geplaatst:

Is ook heel makkelijk ja vooral omdat het custom moederborden zijn die gemaakt worden door MSI voor Medion.

En die worden nooit van een serie afgeleid..? Het lijkt me sterk dat er van de grond af compleet custom moederborden gemaakt worden voor alleen Medion of in ieder geval de OEM markt.

Geplaatst:
Ik bedoelde eigenlijk de videokaart :D . Maar toch bedankt voor de hulp.

Moet je huidige CPU heeft upgrade weinig nut, omdat deze je bottleneck vormt.

Geplaatst:

En die worden nooit van een serie afgeleid..? Het lijkt me sterk dat er van de grond af compleet custom moederborden gemaakt worden voor alleen Medion of in ieder geval de OEM markt.

ho ho ho, stop ff! er passen toch geen Pentium D's in socket 478 :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...