fides Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 handheld: psp reden: vergeleken met de nintendo ds is het scherm van de psp 3 x groter en de nintendo is gewoon de zoveelste evolutie van de oude gameboy en voor de dingen die de nintendo ds kan moet je het niet doen (camera en zoverder) want bij de psp kun je die gewoon appart bijkopen Reageren
fides Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ik vind nog steeds de vergelijking niet kunnen, Het zijn beiden 2 compleet verschillene systemen. je vergelijkt een nintendo 64 toch ook niet met een playstation 2. Dat is waar het zijn 2 totaal verschillende systemen. Maar het zijn wel nu de enigste 2 Handhelds die op de Markt zijn (Naast de Cheap Rip-offs) En ja daar is nu veel om te doen Met de DSI die nu ook bestaat is het verschil of zo toch niet zo groot met PSP. Je hebt geloof ik meteen ook een internet browser (denk ik?), camera, bewerkfunctie voor foto's, online shop en zo verder. PSP heeft ook internet browser, camera (moet je wel aankopen), bewerkfunctie weet ik niet, denk van niet, en heeft ook online shop en zo. Dus eigenlijk is het verschil niet zo groot meer. Maar mijn voorkeur blijft uit gaan naar de PSP. maar daar zit het hem juist, de nintendo dsi heeft zich gefixeerd op dat bewerken waardoor de graphics van de games er niet beter op zijn geworden. Reageren
viccie211 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Handheld: DS Waarom?: Tja ik vind het touchscreen erg leuk en de 2e reden is dat ik gewoon helemaal gek ben van Mario etc. dus het is gewoon mijn ding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.