Jump to content

story mode


PeTrUcCi

Recommended Posts

Goeiendag heb even een vraag.Heb voor een tijd geleden gta 4 uitgespeeld en nu wil ik story mode weer eens opnieuw gaan uitspelen,alle missies enzo.Maar het probleem is als ik new game doe wil die over mijn oude game saven en raak ik mijn oude save games kwijt.Hoe kan ik story mode opnieuw uitspelen zonder mijn oude save games kwijt te raken??Ik wil mijn eerdere uitgespeelde story niet kwijt raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiendag heb even een vraag.Heb voor een tijd geleden gta 4 uitgespeeld en nu wil ik story mode weer eens opnieuw gaan uitspelen,alle missies enzo.Maar het probleem is als ik new game doe wil die over mijn oude game saven en raak ik mijn oude save games kwijt.Hoe kan ik story mode opnieuw uitspelen zonder mijn oude save games kwijt te raken??Ik wil mijn eerdere uitgespeelde story niet kwijt raken.

Als je autosave savegame heb moet je de volgende keer als je hem weer wilt spelen,

en een missie heb uitgespeeld de autosave game uitschakelen. en iedere keer na een missie naar je huis rijden.

of wat je ook kan doen is naar je save huis toe de game saven maar dan op een slot,

en daarna een nieuwe game starten. dan kan je hem gewoon saven op autosavegame en behoud je je save game

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Of zoek ff je oude save game op je harde schijf op, knip en plak die ff ergens anders in.

Zo heb je een schone lei om te beginnen, maar mocht je je oude game terug willen hebben, kun je die zo weer in je mapje gooien...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk bedoel je het autosave, want na elke missie komt saving te staan. maar als je je oude op een slot hebt gezet kan je die nieuwe ook gewoon op een andere slot zetten. Want hij slaat alleen maar over die autosave

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiendag heb even een vraag.Heb voor een tijd geleden gta 4 uitgespeeld en nu wil ik story mode weer eens opnieuw gaan uitspelen,alle missies enzo.Maar het probleem is als ik new game doe wil die over mijn oude game saven en raak ik mijn oude save games kwijt.Hoe kan ik story mode opnieuw uitspelen zonder mijn oude save games kwijt te raken??Ik wil mijn eerdere uitgespeelde story niet kwijt raken.

Als je autosave savegame heb moet je de volgende keer als je hem weer wilt spelen,

en een missie heb uitgespeeld de autosave game uitschakelen. en iedere keer na een missie naar je huis rijden.

of wat je ook kan doen is naar je save huis toe de game saven maar dan op een slot,

en daarna een nieuwe game starten. dan kan je hem gewoon saven op autosavegame en behoud je je save game

Oke het is gelukt,,heb auto save uitgezet en gesaved op een slot.Bedankt allemaal voor de hulp :tu:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...