ikt Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Hai Kun je met dat ding ook normale herlaadbare batterijen opladen? Reageren
Zakura Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hai Nee, niet mogelijk. Reageren
ikt Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hai Bedankt. Also: Ik heb 2 wireless controllers voor de Xbox 360. Nu heb ik ontdekt dat sommige spellen beter werken met controller (racespellen/GTA IV), en ik wil mijn controller aansluiten om de computer. De Charge&Play kit werkt al niet (nog Google afgespeurd voor workarounds ) Nu heb ik een oude Medion controller hub gevonden. Is er een mogelijkheid dat ik de Xbox controller daarop kan gebruiken? Ze zitten beiden op 2,4GHz. Als ik nou de Medion drivers zódanig aanpas dat ze alle 360 functies hebben, kan het dan werken? tl;dr: Zal een Medion-receiver voor een Medion-controller werken voor een Xbox 360 controller, mits de drivers zijn gemod? Ze zitten allebij op dezelfde golflengte Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Op al die andere vragen heb ik geen antwoord maar op je eerste vraag wel, JA je kan herlaadbare batterijen opladen via de play & charge kit. MAAR, dan moet je je battery pack wel open maken, de 2 batterijen eruit halen, en 2 andere erin stoppen. Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Op al die andere vragen heb ik geen antwoord maar op je eerste vraag wel, JA je kan herlaadbare batterijen opladen via de play & charge kit. MAAR, dan moet je je battery pack wel open maken, de 2 batterijen eruit halen, en 2 andere erin stoppen.Daar doen we niet aan. Het zijn waarschijnlijk AAA batterijtjes en die krengen gaan snel op. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Op al die andere vragen heb ik geen antwoord maar op je eerste vraag wel, JA je kan herlaadbare batterijen opladen via de play & charge kit. MAAR, dan moet je je battery pack wel open maken, de 2 batterijen eruit halen, en 2 andere erin stoppen.Daar doen we niet aan. Het zijn waarschijnlijk AAA batterijtjes en die krengen gaan snel op. Haha nee, het zijn 2 AA batterijen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.