Jump to content

Beste HipHop DJ

Kies de beste uit het rijtje  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Kies de beste uit het rijtje

• Kelis
      1
    • Fugees
      0
    • 50 Cent
      2
    • Suga Free
      1
    • Snoop Dogg
      3
    • Eminem/D12
      8
    • Notorius B.I.G.
      0
    • 2Pac
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Kies degene die jij de beste DJ/Artiest vind eruit, en stem! Zo laat je je Hip-Hop stijl zien. Post ook een plaatje of iets dergerlijks van je DJ/Artiest

---------

Mijn favoriet is: Suga Free, zij maakten vroeger Hip-Hop op de oude style, niet voor het geld dus <_<

Ze zijn echt goed en stralen meer "GANGSTA" uit dan wie ook. Dit zijn geen nepperds! En ze maken hele goede Hip-Hop met een vette beat erin, en geen agressief geschreeuw maar echte Rap.

Bovendien zijn ze van East Side

post-27-1087817657.jpg

Geplaatst:

Doe mij uit dit lijstje dan maar Snoop dog, alleen voor de muziek dan, Eminem is ook goed maar deze tijd issie weer wat minder vind ik, ik hou niet van dat slim shady achtige gedoe van Eminem, als ie echt serieuzere nummers heeft is ie veel beter, Snoop dog kan ook hele goeie muziek maken, Still Dre en Beautiful en nog meer andere die ik nu ff niet weet van naam zijn hele goeie nummers

Geplaatst:

Doe mij ook maar Snoopy, hij is gewoon de allercoolste van het hele rijtje.

Hij iis ook gewoon tha pimp!

Vind z'n muziek beter als die van Slim Shady en consorten.

Dr.Dre is natuurlijk ook goed!

Geplaatst:

Helemaal niemand Suga Free??

Check bericht bovenaan topic!! Zoek maar eens op Suga Free in Kazaa, dat is echt master muziek.

Vergelijk het plaatje van Eminem eens met het plaatje van Suga Free, wie heeft er meer GANGSTA Look?? Nou?

Bovendien apen D12 en alle anderen van nu alles na van Suga Free, zij kwamen als 1 van de eerste met de hoofddoekjes, en met de grote kettingen. Zij kwamen als eerste met de goeie hiphop!!

Geplaatst:

Ja inderdaad. Ik heb vandaag ff een nummer gedownload: Why You Bullshittin' :lol:

Stoer nummer met beats die ik nog niet vaker gehoord heb. Maar verder... :)

Geplaatst:

Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master.. Je vind alleen niet zomaar nummers op Kazaa. Zeker niet op Kazaa Lite

Geplaatst:

van mij hoeven ze geen gangster look te hebben dus dat maakt me nietzoveel uit maar toch gewoon eminem die vond ik toen ik 8 of 9 jaar was ook heel cool en ik heb er ook een paar cd's van :lol:

Geplaatst:
Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master.. Je vind alleen niet zomaar nummers op Kazaa. Zeker niet op Kazaa Lite

Ik heb Kazaa Lite ++. Ik heb anders echt veel liedjes van Suga Free gevonden hoor. :unsure:

Geplaatst:
van mij hoeven ze geen gangster look te hebben dus dat maakt me nietzoveel uit maar toch gewoon eminem die vond ik toen ik 8 of 9 jaar was ook heel cool en ik heb er ook een paar cd's van :lol:

In de HipHop wereld draait het eigenlijk alleen maar om GANGSTA. Dat staat centraal.. Bij R&B en Urban word dat anders.

De mensen van de HipHop willen cool zijn door zich gangster voor te doen. Sommige artiesten zijn dit ook echt (geweest).

Dan denk ik aan:

2Pac Shakur

Suga Free

Snoop Dogg

BIG Pimpin (Notorius BIG)

en vele anderen

Geplaatst:
Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master..

Mwoah.. Ik vind ze toch niet echt de Masta-rap. Allemaal van die hoge stemmetjes.

Ik luister alleen Why You Bullshitin'. Die is nog wel grappig. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...