hoidatwastimmi Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Voor de hot coffee mod lijkt me wel grappig als CJ ook naakt is kan dat??? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik zou het niet weten... Er is idd wel een mod voor. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Voor de hot coffee mod lijkt me wel grappig als CJ ook naakt is kan dat??? ik zou eens kijken op gtainside.com daar staat hij er wellicht bij maare,waarom zou je in hemels naam een naakte neger die door de stad loopt willen zien ? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) Haha, er zijn vast wel mensen die dit hebben gemaakt. Maar waarom zou je deze mod willen? Ben niet echt weg van naakte mannen Ik heb even gezocht, maar ben niet meer tegen gekomen dan dit: >klik< Ook vrij fout, maar dan net niet wat jij zoekt Misschien vind je het toch wat ^.^ EDIT: Goeie link: KLIK EDIT II: Heb even de reacties gelezen En met die mod is CJ vrijwel helemaal naakt, alleen mist ie z'n apparaatje Bewerkt: 12 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Wat heb je nou aan een naakte cj ik vind dat gewoon vreemd... Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 gewoon lol maar ik heb m al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.