blokzeil1 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 ja ben ik weer Ik had zoals je al messchien heb gelezen even dualscreen tot me beschikking ik heb weer geld genoeg dus ik ga ook dual kopen ik zat alleen te twijfelen tussen: 22-inch LG LCD W2234S-BN LG W2343T-PF 23 inch Acer V223WBbd 22i Wide LCD 16:10 Analog& DVI (with HDCP) 5ms 10.000:1 ECO black- TCO'03 of heb iemand nog een idee? hij moet voldoen aan: dvi ingang 22inch max 320euro voor 2 schermen Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik zou voor de acer gaan want lg s in mijn ogen rommel van monitors Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik zou voor de acer gaan want lg s in mijn ogen rommel van monitors In jou ogen juist, niet echt een argument dus.. Voor de rest maakt Acer geeneens haar eigen panelen dus die zou voor mij al afvallen, LG maakt best redelijke monitors hoor alhoewel ik eerder richting Samsung zou neigen, dat is toch wel de marktleider als het gaat om monitors. Iiyama is ook erg goed, en kost ietsje minder als Samsung. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.