Jump to content

GTA werkt niet


xxLoLiPwNUxx

Recommended Posts

Ik heb het spel net gekocht, wil ik het erin doen, BAM INEENS EEN ERROR: DD3D60 ofzo, weet ik veel, dus ik schelden natuurlijk, heb net men broertje ook in elkaar gemept, want DIT pik ik dus niet he, stelletje (woord wat ik eigenlijk niet mag zeggen)?

zeg me alsjeblieft wat er fout gegaan kan zijn, misschien een instalatiefout ofzo?

Ik heb echt hulp nodig D:

Alvast bedankt.

Bewerkt: door xxLoLiPwNUxx
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecs meneertje heethoofd?

EDIT: Ik neem aan dat je videokaart niet goed genoeg is, de DD3D60 errorcode wil zeggen dat je Shader Model 3.0 of hoger nodig hebt en dat heb jij dus niet.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecs meneertje heethoofd?

EDIT: Ik neem aan dat je videokaart niet goed genoeg is, de DD3D60 errorcode wil zeggen dat je Shader Model 3.0 of hoger nodig hebt en dat heb jij dus niet.

mijn computerspecs zijn amd pentium 4 2.4ghz, ati geforce 5200 enuhh, 512 gb ram

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecs meneertje heethoofd?

EDIT: Ik neem aan dat je videokaart niet goed genoeg is, de DD3D60 errorcode wil zeggen dat je Shader Model 3.0 of hoger nodig hebt en dat heb jij dus niet.

mijn computerspecs zijn amd pentium 4 2.4ghz, ati geforce 5200 enuhh, 512 gb ram

Veelst te weinig om IV te draaien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecs meneertje heethoofd?

EDIT: Ik neem aan dat je videokaart niet goed genoeg is, de DD3D60 errorcode wil zeggen dat je Shader Model 3.0 of hoger nodig hebt en dat heb jij dus niet.

mijn computerspecs zijn amd pentium 4 2.4ghz, ati geforce 5200 enuhh, 512 gb ram

Veelst te weinig om IV te draaien. :)

wat weet jij daar nou van, er staat toch duidelijk achter op de doos: speelbaar voor windows vista?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind je het heel raar dat 'ie t niet doet :7

kan je als je commentaar begint te leveren op zijn minst zeggen wat je ermee bedoelt?

IK STA SERIEUS KLAAR OP MIJN COMPUTER KAPOT TE SLAAN! D:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind je het heel raar dat 'ie t niet doet :7

kan je als je commentaar begint te leveren op zijn minst zeggen wat je ermee bedoelt?

IK STA SERIEUS KLAAR OP MIJN COMPUTER KAPOT TE SLAAN! D:

Doe dat ja :o

Link to comment
Delen op andere websites

nogmaals, bump, WAAROM REAGEERT NIEMAND?

Vind je het heel raar dat 'ie t niet doet :7

kan je als je commentaar begint te leveren op zijn minst zeggen wat je ermee bedoelt?

IK STA SERIEUS KLAAR OP MIJN COMPUTER KAPOT TE SLAAN! D:

Doe dat ja :o

jij moet helemaal je bek dichthouden, wie noemt zichzelfs nou "taartJJ~!"? stomme homo, ga hello kitty spelen ofzo.

bump.

mag ik nou antwoord krijgen of hoezitdat?

lol.

lol.

eindelijk ben ik een vandaal :D

moet ik godverdomme antwoord geven op mijn eigen vraag ofzo? REAGEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAWWWR~

lol, ik ben zo random :)

mod gaat er een slot op doen

SNEL, HELP MEEEEEEEE

>>> Door Hanneswasco: Zielig. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...