(San) Andr Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) hey ik heb al in een hydra gezeten maar ik kan dat ding alleen maar als een heli besturen. Ik heb op een andere site een filmpje gezien dat iemand met een hydra als een vliegtuig vloog sorry deze topic is niet compleet, de andere wel. Bewerkt: 11 juni 2005 door (San) André(as) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 gewoon dan moet juh met delete gaat dii trushers naar achteren dan ga juh voor uit en als dii truchers weer naar beneden zijn dan ga juh weer als een helie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11212 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krid Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als je op pc speelt, moet je eerst met W omhoog vliegen, dan met 2(boven de letters) de wielen inklappen, dan met 8(naast de letters) de trushers omhoog bewegen. an dan gewoon met W vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie28 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) Je kunt die missie, waar je die Hydra moet stelen, een stuk makkelijker maken. Makkelijker dan in de walkthrough staat beschreven. Voordat je in de Hydra stapt eerst die 2 andere vernietigen. Daarna krijg je er nog maar 1 achter je aan. Bewerkt: 24 juni 2005 door Bassie28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uzzy Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 hmm ik vlieg anders hoor ik doe W om naar voren te gaan en als ie beetje snelheid heeft dan + om je wieletjes in te trekken en daarna 8 en W inhouden om lekker snel te gaan of W om naar boven te vliegen en dan + om wieletjes in te trekken en dan met 8naar voren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ja en net zoals The Godfather zei:HIER staan alle besturingen Laat dit topic nu maar rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.