msi1967 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 hulp gevraagd !! ik heb een redelijk oude pc en heb het idee dat daarom GTA 4 niet draait 60 GB harddisk 25MB SDRAM 2GHZ intel pentium 4 NVDIA GFORCE MX 400 zijn er techneuten die weten hoe ik dit oplos. (helaas ben ik niet zo vermogend dat er een nieuwe pc inzit ) alvast thnkx Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Moeten we dit serieus nemen of wat? Werkelijk niets in die PC voldoet ook maar een klein beetje aan de eisen van GTA IV. Er is echt een nieuwe PC nodig, want op die PC heeft zelfs GTA III nog lagg. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 hulp gevraagd !!ik heb een redelijk oude pc en heb het idee dat daarom GTA 4 niet draait 60 GB harddisk 25MB SDRAM 2GHZ intel pentium 4 NVDIA GFORCE MX 400 zijn er techneuten die weten hoe ik dit oplos. (helaas ben ik niet zo vermogend dat er een nieuwe pc inzit ) alvast thnkx Ik ben bang dat er GTA IV nooit met die pc er in zal zitten, je pc is namelijk best wel heel erg oud Heb je geld te besteden voor een paar upgrades, want dat is hard nodig wil je GTA IV not net kunnen spelen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Posts uit dit topic gehaald en in een eigen topic gezet. Daarnaast ga je het nooit, maar dan ook nooit redden om GTA: IV met die pc te spelen. Koop een nieuwe, want alles updaten heeft dan ook geen zin. Reageren
msi1967 Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Moeten we dit serieus nemen of wat?Werkelijk niets in die PC voldoet ook maar een klein beetje aan de eisen van GTA IV. Er is echt een nieuwe PC nodig, want op die PC heeft zelfs GTA III nog lagg. helaas was het inderdaad serieus kan je wel aangeven waar ik naar moet kijken als ik een nieuwe pc zou kopen. welke specificaties moeten er minimaal opzitten ? wederom alvast bedankt Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Nee dit red je niet alleen de hardeschijf is groot genoeg en voor de rest niks maar dan ook niks tot gta Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 helaas was het inderdaad serieus kan je wel aangeven waar ik naar moet kijken als ik een nieuwe pc zou kopen. welke specificaties moeten er minimaal opzitten ? wederom alvast bedankt http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_IV%29 Reageren
Amigo48 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Krijg de kolere, wat een oude pc zeg... Kben nu bezig met het slopen van een oude PII >>> Door Thundercover: Plaats geen bericht als je niets bij te dragen hebt aan het topic. Het was allang duidelijk dat de pc oud was. Check mijn laatste PB nog eens.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.