maxime_vhw Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) ik speel al heel lang sa-mp ik ben megalang op de pc op het spel maar ik ga nu een server maken ik wil autos plaatsen en zo jumpings en zo maar voordat ik de server maak wil ik wel weten hoe dat moet ik bedoel zo een looping zeten of langs de baan een rij van 50 autos ik zag dat in andere servers ik wil ook zulke dingen en hoe maak ik comands als je daar veel van weet zeg me wat en als je het goed kan kan je mede aigenaar worden een rang net onder mij een soort van server bewerker Bewerkt: 12 oktober 2009 door maxime_vhw Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Check: http://wiki.sa-mp.com - http://forum.sa-mp.com - en dit subcategorie + de Master Tutorial list die vanboven staat (kan je niet missen) De meeste die bezig zijn aan een server of er één willen maken proberen niet eens te zoeken, zoek in de MTL op het forum van sa-mp en/of de wiki van sa-mp en gebruik zeker eens de zoek optie Er zijn genoeg tuts en/of vragen topics waar je antwoorden in staan. MVG, Megadreams Reageren
Sandra Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik denk weet zeker dat je met =>deze<= tutorial al een heel eind komt. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik denkJIJ DENKT :O, ik weet wel cker dat hij daar verder mee komt check ook ff de PMTL Reageren
Sandra Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Haha, goed: "Ik weet zeker dat hij daar verder mee komt" dan Reageren
Crusher!! Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 "Ik weet zeker dat hij daar verder mee komt" Reageren
Incognation Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, naja eigenlijk was MD als eerst. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, naja eigenlijk was MD als eerst. waarom... verpest je het nu weer voor ons.......... xD ja klopt wel mega dreams is gewoon uhm... SNELLER Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, naja eigenlijk was MD als eerst. waarom... verpest je het nu weer voor ons.......... xD ja klopt wel mega dreams is gewoon uhm... SNELLER Bedankt en zo snel ben ik nu ook niet hoor xd Reageren
Crusher!! Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Bedankt en zo snel ben ik nu ook niet hoor xd klopt je bent een megadromer geen megatyper of megaforummer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.