Volgers 0 Tien nieuwe The Ballad of Gay Tony Screenshots Door Joriz, 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Zojuist hebben we 10 nieuwe screenshots, die gemaakt zijn door Rockstar Games, van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online geplaatst in de GTAGames.nl galerij. De screenshots zijn voornamelijk actie plaatjes. Alle 10 nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in The Ballad of Gay Tony Galerij. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 14 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 oktober 2009 de multiplayer is bekend http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/multiplayer Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 15 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 15 oktober 2009 Nice gelukkig heb ik een Xdoos Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 22 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 oktober 2009 hallo ik ben nieuw hier in dit forum ik heb al zo wat bekeken van "the ballad of gay tony", en ik ben benieuwd naar alles ervan! het is misschien een stomme vraag, maar moest gay tony een succes wordt (denk ik wel jong ), zou rockstar games erdan een PC versie van uitgeven? greetz, I-cer Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 oktober 2009 hallo ik ben nieuw hier in dit forum ik heb al zo wat bekeken van "the ballad of gay tony", en ik ben benieuwd naar alles ervan! het is misschien een stomme vraag, maar moest gay tony een succes wordt (denk ik wel jong ), zou rockstar games erdan een PC versie van uitgeven? greetz, I-cer Daar kunnen we nog niks over zeggen, want dat is nog niet vermeldt geweest... Welkom op het forum . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 23 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 oktober 2009 dankje! ik hoop allezins wel dat hij uitkomt op de PC... kan niet wachten! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist hebben we 10 nieuwe screenshots, die gemaakt zijn door Rockstar Games, van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online geplaatst in de GTAGames.nl galerij. De screenshots zijn voornamelijk actie plaatjes.
Alle 10 nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in The Ballad of Gay Tony Galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites