Jump to content

Nieuwe PC: Amigo48 [Crea leeraar]

Recommended Posts

Geplaatst:
ik raad zelf aan om windows 7 x64 erbij te nemen, deze word goed ondersteund en werkt ook veel beter, xp x64 is daarbij een beste faal, het heeft weinig support en de echte ondersteuning voor xp is afgelopen, alleen echte lekken worden nog gedicht, en het gebeurt ook niet meer supersnel, windows 7 blijft daarintegen ook nog lang ondersteund en het 64 bits systeem is veel beter ontwikkeld.

dat was 5 jaar geleden zo ja, dat is allang opgelost, schijnbaar blijft het nogaltijd hangen..

nou het is anders nog steeds niet geweldig hoor, anders had microsoft wel meer support eraan gegeven, en was ook sp3 voor 64bits uitgekomen

Geplaatst:
ik raad zelf aan om windows 7 x64 erbij te nemen, deze word goed ondersteund en werkt ook veel beter, xp x64 is daarbij een beste faal, het heeft weinig support en de echte ondersteuning voor xp is afgelopen, alleen echte lekken worden nog gedicht, en het gebeurt ook niet meer supersnel, windows 7 blijft daarintegen ook nog lang ondersteund en het 64 bits systeem is veel beter ontwikkeld.

dat was 5 jaar geleden zo ja, dat is allang opgelost, schijnbaar blijft het nogaltijd hangen..

nou het is anders nog steeds niet geweldig hoor, anders had microsoft wel meer support eraan gegeven, en was ook sp3 voor 64bits uitgekomen

De grootste reden waarom XP64 faal was dat het alleen engels was en dat daardoor veel mensen geen interesse hadden om hiervoor software te schrijven. Pas vanaf Vista alle talen X64 zijn geworden is het ook populairder aan het worden. Enige wat mijn inziens nog moet gebeuren is dat OEMs gewoon alleen nog 64-bit leveren. en 32-bit CD meeleveren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ga ontopic gvd, als je niks aan het onderwerp toe tevoegen hebt, post dan niet

Bewerkt: door dennis pels
Geplaatst:

Wegens de ban van de topic starter gaat dit topic op slot.

Topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...