Sawoox Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) Beste mensen ik wil deze week een nieuwe pc gaan halen alleen weet ik niet zeker of mijn systeem of videokaart het zal trekken met gta 4 of nieuwe games die aan het komen zijn. PC die ik heb samengesteld: -http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[225595]=1&product[202140]=1&product[56577]=1&product[79330]=1&product[68471]=1&product[76907]=1&product[199428]=1&product[208678]=1- - weghalen bij kopieren. Zoals je kunt zien heb ik geen videokaart bij dat kont omdat ik al een 8600 GT thuis heb liggen. vandaar vraag is kan ik gta 4 zo een beetje soepel spelen met deze systeem + 8600 GT. Ik dacht misschien is hier iemand die ook zo een beetje hetzelfde pc als mij heeft + videokaart. ik wou alleen ff weten of met de pc + mijn videokaart nieuwe spellen kan spelen zoals gta4, cod6..etc later wil ik een 260 GTX halen wanneer de prijzen gaat zakken in januari . greetz. Sawo_Ox Bewerkt: 13 oktober 2009 door Sawoox Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb iets ligtere prossecor gehad maar kon er mee gta 4 spelen maar niet op hoog hoor.. Je geheugen kan trouwens volgens mij wel goedkoper, Maar een GTX260 kan ik je afraden ga dan meteen voor de GTX275 of een HD kaart Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 wat is je budget? met zo'n systeem ga je ermee door komen, maar neit voor lang en ook niet super, zeker niet met een 8600. @blokzeil; met je GTX275 altijd, waarom zou een GTX260 niet kunnen? dat is ook een kaart die nog ruim voldoende voldoet. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 wat is je budget?met zo'n systeem ga je ermee door komen, maar neit voor lang en ook niet super, zeker niet met een 8600. @blokzeil; met je GTX275 altijd, waarom zou een GTX260 niet kunnen? dat is ook een kaart die nog ruim voldoende voldoet. kijk het kan wel maar als je prijs/prestatie gaat vergelijken... en het is maar een tip Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 wat is je budget?met zo'n systeem ga je ermee door komen, maar neit voor lang en ook niet super, zeker niet met een 8600. @blokzeil; met je GTX275 altijd, waarom zou een GTX260 niet kunnen? dat is ook een kaart die nog ruim voldoende voldoet. kijk het kan wel maar als je prijs/prestatie gaat vergelijken... en het is maar een tip prijs/prestatie vergelijken? dan ga je voor een HD5770 Reageren
Sawoox Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 wat is je budget?met zo'n systeem ga je ermee door komen, maar neit voor lang en ook niet super, zeker niet met een 8600. @blokzeil; met je GTX275 altijd, waarom zou een GTX260 niet kunnen? dat is ook een kaart die nog ruim voldoende voldoet. Ik weet niet of ik een core 2 duo moet nemen of quad core, want toekomstige spellen gaan op quad core draaien heb ik gehoord?, ik denk tog dat aankomende 2/3 jaar veel spellen op core 2 duo tog beter gaan draaien dan op quad core(engine's die op core 2 duo beter draaien). Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 you wish, de dual cores zijn aan het verouderen en ook het aantal multicore supporting games en applicaties nemen snel toe, dus zou een quad core handiger zijn, voor prijs/kwaliteit verhouding zou ik voor een PhenomII gaan, neem dan direct de Black Edition(de 955, de 965 is alleen maar meer geld en met de 955 kan je makkelijk die clocks krijgen) zodat je makkelijk kunt overclocken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Je kan ook, net als ik, een tussenstap nemen. Een Triple Core dus. Handig voor als je nog te weinig multitreathed programma's draait om écht wat te hebben aan een Quad Core, maar toch ben je "multithreath ready" voor als je in de toekomst een programma gaat gebruiken wat naar meer dan 2 core's schaalt. AMD komt binnenkort dacht ik met een nieuwe Triple Core , misschien is dat een interessante optie? Deze processoren zijn ook helemaal niet duur en hebben ook een gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb je wel programma's die multithreathed zijn, kun je inderdaad voor een Quad Core gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.