a7xGTA Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 hee! ik zit de laatste tijd steeds vaker op een site te kijken waar je mods kan downloaden voor GTA IV ik weet wel hoe ik ze er in moet zetten maar als ik dan die filmpjes zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort ja hoe noem je zo iets.... 'hulp' om het in het spel te spawnen hieronder stuur ik een link waar je het kan zien als je het filmpje heb gezien weet iemand dan welk programmatje het is en waar ik het kan downloaden etc? mvg a7xGTA [je ziet het in de eerste paar minuten] Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Volgens mij hoort dit in het mod topic thuis, maar wat je bedoeld is een ingame menu. Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar de native simple trainer. Hier kun je ook van alles mee veranderen, niet zozeer andere auto's in het spel plaatsen, maar je hebt dan wel het menu. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Eerst en vooral heb ik je topic verplaatst naar het Modding gedeelte van het forum. Zo'n menutje kan je in het spel krijgen door een trainer te downloaden, er zijn vele verschillende trainers, maar ik raad je de Simple (native) trainer aan. Hier vind je meer info over deze trainer. Reageren
a7xGTA Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Eerst en vooral heb ik je topic verplaatst naar het Modding gedeelte van het forum. Zo'n menutje kan je in het spel krijgen door een trainer te downloaden, er zijn vele verschillende trainers, maar ik raad je de Simple (native) trainer aan. Hier vind je meer info over deze trainer. thanx! ja ik wist niet precies waar het hoorde ik staa misschien wel online sinds 2008 maar ik zit niet heel vaak online hier maar bedankt voor het helpen en de link n_n Reageren
a7xGTA Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Eerst en vooral heb ik je topic verplaatst naar het Modding gedeelte van het forum. Zo'n menutje kan je in het spel krijgen door een trainer te downloaden, er zijn vele verschillende trainers, maar ik raad je de Simple (native) trainer aan. Hier vind je meer info over deze trainer. hee! nu heb je me de link gegeven voor de trainer! nog bedankt ervoor! maar nu heb ik nog een vraag :$ waar moet ik het neerzetten :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.