Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hee!

ik zit de laatste tijd steeds vaker op een site te kijken waar je mods kan downloaden voor GTA IV

ik weet wel hoe ik ze er in moet zetten

maar als ik dan die filmpjes zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort

ja hoe noem je zo iets....

'hulp' om het in het spel te spawnen

hieronder stuur ik een link waar je het kan zien

als je het filmpje heb gezien weet iemand dan welk programmatje het is en waar ik het kan downloaden etc?

mvg a7xGTA

[je ziet het in de eerste paar minuten]

Geplaatst:

Volgens mij hoort dit in het mod topic thuis, maar wat je bedoeld is een ingame menu.

Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar de native simple trainer.

Hier kun je ook van alles mee veranderen, niet zozeer andere auto's in het spel plaatsen, maar je hebt dan wel het menu.

Geplaatst:

Eerst en vooral heb ik je topic verplaatst naar het Modding gedeelte van het forum. Zo'n menutje kan je in het spel krijgen door een trainer te downloaden, er zijn vele verschillende trainers, maar ik raad je de Simple (native) trainer aan. Hier vind je meer info over deze trainer.

Geplaatst:
Eerst en vooral heb ik je topic verplaatst naar het Modding gedeelte van het forum. Zo'n menutje kan je in het spel krijgen door een trainer te downloaden, er zijn vele verschillende trainers, maar ik raad je de Simple (native) trainer aan. Hier vind je meer info over deze trainer.

thanx!

ja ik wist niet precies waar het hoorde

ik staa misschien wel online sinds 2008 maar ik

zit niet heel vaak online hier :puh:

maar bedankt voor het helpen en

de link n_n

• 2 weken later...
Geplaatst:

hee!

nu heb je me de link gegeven voor de trainer! nog bedankt ervoor!

maar nu heb ik nog een vraag :$

waar moet ik het neerzetten :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...