Shiseido Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo, Ik krijg binnenkort 20mb van ziggo\ mijn vraag hoeveel kb upload / download is dat? \ gr Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo Shiseido! Als het internet is aangesloten raad ik je aan een speedtest te doen. Deze kun je hier vinden: Klik. Klik vervolgens op begin test en hij zal gaan kijken wat jouw snelheid is. Reageren
Shiseido Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo Shiseido!Als het internet is aangesloten raad ik je aan een speedtest te doen. Deze kun je hier vinden: Klik. Klik vervolgens op begin test en hij zal gaan kijken wat jouw snelheid is. hey bedankt , zal ik zeker doen:) Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Je download snelheid is ongeveer 2.5 MB per seconde. En je upload gaat tot 350 KB/s. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.