(San) Andr Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hey ik heb al in een hydra gezeten maar ik kan dat ding alleen maar als een heli besturen. Ik heb op een andere site een filmpje gezien dat iemand met een hydra als een vliegtuig vloog. Mijn vraag is: is er nu een knop waarmee je kan overschakelen van heli besturing naar vliegtuig besturing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Misschien dat dit topic je helpt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10476&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ok bedankt sorry dat ik m niet had gezien maar nu weet ik nog niet hoe je de wielen inklapt (geen topic over gevonden of ben ik nu blind :huh: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) maar hij bedoelde voor de pc dacht ik B) edit: had niet goed gekeken, het staat er wel in Bewerkt: 11 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 weet iemand al hoe je de wielen van de hydra moet inklappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xterminator Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je trekt de wielen in met 2 (NIET NUMPAD) en kan de trusthers naar boven met : Delete en weer naar beneden met : End ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.