jvj Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb SA al heeeeel lang 100% uitgespeelt, maar ik ka me niks herinneren van basketten. waar is dat? ik zag het staan bij glitches en bugs... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb SA al heeeeel lang 100% uitgespeelt, maar ik ka me niks herinneren van basketten. waar is dat? ik zag het staan bij glitches en bugs... Je kan basketten links naast Sweet's Huis, aan de V-Rock-hotel, meer weet ik er even niet, maar als je ooit in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved mag je dat wel vergeten, want dat is de glitch, kan je niet meer basketten... Reageren
jvj Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb SA al heeeeel lang 100% uitgespeelt, maar ik ka me niks herinneren van basketten. waar is dat? ik zag het staan bij glitches en bugs... Je kan basketten links naast Sweet's Huis, aan de V-Rock-hotel, meer weet ik er even niet, maar als je ooit in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved mag je dat wel vergeten, want dat is de glitch, kan je niet meer basketten... heb ik al geleze n, ja, maar ik heb al de filefix gedaan. sweet's huis is dat met die putten in de tuiin, niet? ik zie geen basketterrein Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb SA al heeeeel lang 100% uitgespeelt, maar ik ka me niks herinneren van basketten. waar is dat? ik zag het staan bij glitches en bugs... Je kan basketten links naast Sweet's Huis, aan de V-Rock-hotel, meer weet ik er even niet, maar als je ooit in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved mag je dat wel vergeten, want dat is de glitch, kan je niet meer basketten... heb ik al geleze n, ja, maar ik heb al de filefix gedaan. sweet's huis is dat met die putten in de tuiin, niet? ik zie geen basketterrein Dat is Ryder, weet jij Sweet's huis niet liggen? Gewoon naar rechts voorbij de Jonhson House . Reageren
jvj Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb SA al heeeeel lang 100% uitgespeelt, maar ik ka me niks herinneren van basketten. waar is dat? ik zag het staan bij glitches en bugs... Je kan basketten links naast Sweet's Huis, aan de V-Rock-hotel, meer weet ik er even niet, maar als je ooit in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved mag je dat wel vergeten, want dat is de glitch, kan je niet meer basketten... heb ik al geleze n, ja, maar ik heb al de filefix gedaan. sweet's huis is dat met die putten in de tuiin, niet? ik zie geen basketterrein Dat is Ryder, weet jij Sweet's huis niet liggen? Gewoon naar rechts voorbij de Jonhson House . gevonden ... ik had ergewoon over gekeken. er ligt geen bal, maar wel aan het v-rock hotel. bedankt Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Er is er ook nog een in de hood van de ballas Dat is een gewoon basketbalveldje. Dit is mijn persoonlijke favoriet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Er is er ook nog een in de hood van de ballas Dat is een gewoon basketbalveldje. Dit is mijn persoonlijke favoriet Maar daar ligt toch geen basketbal? Reageren
Incognation Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Misschien soms wel, je kan alleen basketten in Los Santos, spijtig dat er niets anders zoals voetballen ofzo erin staat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Misschien soms wel, je kan alleen basketten in Los Santos, spijtig dat er niets anders zoals voetballen ofzo erin staat. Jawel, in Las Venturas kan je basketten , maar van die andere sporten vind ik ook, meer zou leuker zijn . Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Misschien soms wel, je kan alleen basketten in Los Santos, spijtig dat er niets anders zoals voetballen ofzo erin staat. Jawel, in Las Venturas kan je basketten , maar van die andere sporten vind ik ook, meer zou leuker zijn . Haha, ik had het ook graag gezien dat je CJ even een paar keer zag hooghouden met een balletje om hem vervolgens knoeterhard tegen een ballaz aan te knallen >>> Door VWO-er: Spam voor je houden svp.<<< Reageren
rockcompany Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Bij Sweet's huis: Ga naar buiten in je eerste savehouse. Stap het voetpad af naar rechts totdat je op je rechterkant een soort van hekken ziet staat. Ga achter deze hekken en ga voor de basketbal staan. Klik op driehoekje (ps2) en je kan beginnen. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik weet er niet meer dan deze. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik weet er niet meer dan deze. Hier is er ook eentje . Click here to view the SnapMap Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 En ook nog: Click here to view the SnapMap Reageren
Basssss Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Voor de duidelijkheid allemaal op één kaartje, inclusief nog eentje. (Helemaal onderin) Snapmap. Bewerkt: 24 oktober 2009 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.