Gta Ripper Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo GTA-Forummers, ik heb een tijdje niet gephotoshopt en ik dacht, laat ik eens een keertje weer een sig maken. Hij is niet geweldig omdat ik een hele tijd gewoon niets aan Photoshop heb gedaan. Ik heb tevens ook de PSD geupload voor de mensen die willen weten hoe ik hem maak. Rates en comments zijn natuurlijk altijd welkom. PSD KLIKJE. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Bleach he . Nou, het feit dat je Hitsugaya gebruikt geeft sowieso al een 5, hij is mijn favoriete character . Ik vind het jammer dat je een rode gloed gebruikt hebt, aangezien hij de meester van water en ijs is. Je had beter blauw kunnen gebruiken . Hij is matigjes. Als je de kleur blauw had gebruikt in plaats van rood, had je mij een stuk blijer gemaakt. Een 6.4 . Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Bleach he . Nou, het feit dat je Hitsugaya gebruikt geeft sowieso al een 5, hij is mijn favoriete character . Ik vind het jammer dat je een rode gloed gebruikt hebt, aangezien hij de meester van water en ijs is. Je had beter blauw kunnen gebruiken .Hij is matigjes. Als je de kleur blauw had gebruikt in plaats van rood, had je mij een stuk blijer gemaakt. Een 6.4 . Haha, dankjewel man. Ja je hebt gelijk, blauw had beter bij dit onderwerp gepast, maar ik had oranje al als basis genomen en ik kon geen enkele render vinden die echt bij het geheel paste op deze na. Ik wilde vervolgens nog met photofilter hem blauw maken, maar dat had dus niet goed bij de render gepast helaas. Reageren
BigM Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 .. sig Beste. Wat ik als eerst wou melden is dat het een leuk einde is geworden maar in men ogen klopt er her en der nog iets niet. Ik vind bijvoorbeeld dat bliksemschicht achtige iets erdoor heen nogal vloeken en het lijkt erop alsof (alsof, dus kweetniet of dit ook het geval is) alsof de c4d er gewoon op geplakt is. Al met al een redelijke 7.2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.