NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hallo, Heb je een klein vraagje omtrent Windows? Te klein om eigenlijk een nieuw topic te openen? Kom dan gezellig hier Een lijstje die je kunt gebruiken om het makkelijker te maken: [b]Windows:[/b] [b]SP:[/b] [b]Vraag:[/b] Hier dan een voorbeeld die ook meteen mijn vraag is... Windows: Vista Home Premium SP: SP2 Vraag: Hoe kan ik regelen dat die schermpjes voor toestemming (zoals als je een setup start) kan verwijderen? Ik vind ze namelijk erg irritant, elke keer bij het opstarten krijg ik er een van Xfire... En dan kun je wachten. Het ingevulde lijstje is een voorbeeld, maar ook meteen mijn vraag. Wees zelf zo duidelijk als maar kan, dan kan je ook sneller worden geholpen. Bump niet als je na een uurtje of twee nog geen antwoord hebt, heb geduld! Greetz, Zamg0d1 Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Configuratiescherm > Klassieke weergave > Beveiligingscentrum > Overige beveiligingsinstellingen (of iets dergelijks) > User Account Control > Uitschakelen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Configuratiescherm > Klassieke weergave > Beveiligingscentrum > Overige beveiligingsinstellingen (of iets dergelijks) > User Account Control > Uitschakelen. Ik zie geen knop om het uit te zetten Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Als je in het Configuratie scherm zoekt naar UAC of User Account Control, dan kom je ook bij de juiste instellingen (gebruik in dat geval de gewone weergave van Vista). Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Of typ gewoon "UAC" in de zoekbalk te vinden onder in het menu start. Dan kun je de schuif helemaal naar beneden zetten en wordt je niet meer gewaarschuwd. Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Je kan het beter zo doen: Start --> Op je profielplaatje klikken --> Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen --> Vakje uitvinken --> Opnieuw opstarten. Reageren
ikt Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Woot! Windows: XP NL (OEM, Acer) SP: 3 Vraag: Bij het afspelen van films met WMP blijft het proces hangen na het afsluiten, moet handmatig worden afgesloten met control alt delete. Ook zijn mpeg/avi files moeilijk te verwijderen van bijvoorbeeld een USB stick. Een andere speler is geen optie. En probeer me niet over te halen, heb ik zelf ook al geprobeerd. (PC is van vader). Also: http://shark007.net/ wordt gebruikt. Daarvoor hadden we K-Lite codec pack. Een kleinere codec pack is ook geen optie, hij converteerd veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.