Jump to content

HP pavilion miskoop?


kriskrasm

Recommended Posts

ik heb dus een laptop gekocht een HP pavilion dv6-1215sd de systeem eigenschappen zijn:

Manufacturer:

Hewlett-Packard

Processor:

AMD Turion X2 Dual-Core Mobile RM-74 (2 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 4096MB RAM

Hard Drive: 488 GB

Video Card: ATI Mobility Radeon HD 4500 Series (512mb)

Monitor:

Sound Card: Luidsprekers en Dual koptelefoons (IDT High Definition Audio CODEC)

Speakers/Headphones:

Keyboard:

USB-hoofdhub

Mouse:

USB-hoofdhub

Mouse Surface:

Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

Motherboard:

Computer Case:

(kosten 700 Euro)voor de laptop.

ik speel nu gta op 30 fps als er niks geks gebeurd op low detail maar als ik bijv online speel en er zitten mensen met bazooka's op elkaar te schieten enzo heb ik soms 5-10 fps mijn vraag is dus is dit wel het geld waar? en is er een mogelijkheid dat ik in een laptop een andere processor kan laten bouwen heb er zelf niet veel verstand van

Bewerkt: door kriskrasm
Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn inderdaad niet gemaakt om te gamen, en die processor in je laptop is al helemaal niet goed. Dat je nog 30 FPS haalt op low detail is een wonder, dus je mag al blij zijn. ;)

Volgens mij kan je geen hardware van een laptop vervangen. Je bent niet bedrogen ofzo, maar als je je computer wilt gebruiken voor games dan is een laptop zwaar afgeraden, een desktop is pakken goedkoper en geeft pakken betere prestaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop is nog niet zo slecht... alleen ik en ook andere, raden je aan om een desktop te kopen als het om GTA IV gaat. Je hebt ook een super dure laptop nodig om fatsoenlijk GTA IV te trekken op Low-Medium. Voordat zelfde geld heb je een desktop, met nog betere spul... en dan kun je bijvoorbeeld op High, Very High of Highest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

Je moet gewoon geen laptops kopen om te gamen, hoogstens SA. Maar games als Crysis en GTA IV moet je echt niet verwachten van jou laptop.

Laat hier gewoon een PC samenstellen en je hebt een geweldig game beest.

ik snap dit dan weer niet gta wil niet echt goed op low qaulity maar modern warfare 2 kan ik op zijn hoogst draaien

Bewerkt: door kriskrasm
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon geen laptops kopen om te gamen, hoogstens SA. Maar games als Crysis en GTA IV moet je echt niet verwachten van jou laptop.

Laat hier gewoon een PC samenstellen en je hebt een geweldig game beest.

ik snap dit dan weer niet gta wil niet echt goed op low qaulity maar modern warfare 2 kan ik op zijn hoogst draaien

okee slim, je hebt dus neit de meoite genomen om naar de eisen te kijken.

de eisen van gta4 zijn veel hoger dan die van MW2

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon geen laptops kopen om te gamen, hoogstens SA. Maar games als Crysis en GTA IV moet je echt niet verwachten van jou laptop.

Laat hier gewoon een PC samenstellen en je hebt een geweldig game beest.

Ik kan met mijn laptop op medium spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...