Jump to content

Multiplayer PROBLEEM


007 Harings

Recommended Posts

Ja ik heb net voor de eerste keer GTA SAN ANDREAS MULTIPLAYER geinstalleerd en als ik op een server klik dan start mijn game maar dan krijg ik even een wit beeld en daarna de introfilm daarna krijg ik terug een wit beeld en daarna krijg ik de menu dan klik ik op NEW game en dan valt de game uit.

Weet iemand soms een opplossing voor dit probleem?

PS: ik heb SA:MP 0.2X

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Je bezit waarschijnlijk de verkeerde versie van Sa.

Heb je sa v1: 1.1 dan moet je gewoon je sa herinstalleren en heb je weer 1.0

Heb je v2 zoals mij dan moet je de patch downloaden die bij downloads staat en die gebruiken.

Heb je btw mods in je sa staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je bezit waarschijnlijk de verkeerde versie van Sa.

Heb je sa v1: 1.1 dan moet je gewoon je sa herinstalleren en heb je weer 1.0

Heb je v2 zoals mij dan moet je de patch downloaden die bij downloads staat en die gebruiken.

Heb je btw mods in je sa staan?

Dank je die patch heeft gewerkt wand ik had versie 2

En nee er staan geen btw mods erin moet dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je sa v1: 1.1 dan moet je gewoon je sa herinstalleren en heb je weer 1.0

Kan je ook gewoon patchen. De V1.1 versie is meestal een patch die je inderdaad later hebt geinstalleerd, maar ook deze versie is te downgraden.

Nope ,bij mij niet XD

Nope, bij jouw wel.

En nee er staan geen btw mods erin moet dat?

Nee lol. Opzich kunnen de meeste voertuigmods wel, alleen voertuigen waarbij nieuwe carmods.dat lijnen horen, en/of een andere vehicles.ide lijn, zullen meestal niet werken. Dit zorgt dan voor een crash tijdens het joinen (1 of 2 sec na de connect). SCM Mods, evenals Total Conversions en Major Conversions werken niet. Cleo mods werken enkel met een speciale San Andreas EXE, die naar mijn weten niet legaal is gevonden om op dit forum te posten. En ik heb het hier niet over de downgrader of de Compact EXE, de downgrader ondersteunt geen Cleo, en de Compact ondersteunt geen SA:MP.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan, ik ben blij dat die patch bij jou meteen werkte bij mij werkte die volledig niet waardoor een een topic erover moest openen en uiteindelijk in een gelijksoortig topic een exe vond die gepatched is en die moest gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...