Deluxo Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, Mijn vader heeft een Pentium 4 @ 3.00 GHz in zijn eigen pc gebouwt. Maar, hij start de pc op, staat er CPU Fan Error! Press F1 ofzoiets. Als ik F1 indruk, kom ik in de BIOS. Maar wat moet ik doen? Intel Pentium 4 @ 3.00 GHz ASUS P5KPL-CM ATI Radeon HD2350 Bewerkt: 14 oktober 2009 door Deluxo Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Zit 'ie wel goed aangesloten? M.a.w. zit het stekkertje in de 4 pins aansluiting voor de CPU fan en gaat hij ook draaien als je de computer aanzet? Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Zit 'ie wel goed aangesloten? M.a.w. zit het stekkertje in de 4 pins aansluiting voor de CPU fan en gaat hij ook draaien als je de computer aanzet? Hij zit er goed in en hij gaat draaien als je de pc aanzet. Reageren
QinX Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Zit 'ie wel goed aangesloten? M.a.w. zit het stekkertje in de 4 pins aansluiting voor de CPU fan en gaat hij ook draaien als je de computer aanzet? Hij zit er goed in en hij gaat draaien als je de pc aanzet. Als alles gewoon draait en je temperaturen in windows zijn ook goed. Dan zou ik in de BIOS de CPU FAN lezing uitzettend. Dan geeft die de error ook niet meer. Is vooral een bekend probleem voor mensen met waterkoeling of die passief koelen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Volgens mij ondersteunt de p5kpl-cm geen Pentium IV. Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb op een website van ikt gelezen dat een P5KPL-CM wel een Pentium IV ondersteunt... even zoeken... EDIT: Dit was die site: http://www.cpu-upgrade.com/mb-ASUS/P5KPL-CM.html Bewerkt: 14 oktober 2009 door Deluxo Reageren
ikt Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik hoor mijn naam Maar het een Pentium 4 moet werken, meerdere verkoopsites (Googlen) zeggen van wel. Reageren
RoL0 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hallo,Mijn vader heeft een Pentium 4 @ 3.00 GHz in zijn eigen pc gebouwt. Maar, hij start de pc op, staat er CPU Fan Error! Press F1 ofzoiets. Als ik F1 indruk, kom ik in de BIOS. Maar wat moet ik doen? Intel Pentium 4 @ 3.00 GHz ASUS P5KPL-CM ATI Radeon HD2350 Ik heb hier hetzelfde probleem (hardware, zie handtekening), behalve het F1 verhaal (ook als ik die 'press f1' in de bios aanzet). Bij mij werkt alles verder goed: fan draait, en met de programma's van Asus kan ik de fan-profielen aanpassen, en je hoort dat de fan harder en zachter gaat draaien. Dus ik vraag me eigenlijk ook af waarom ik zo'n melding krijg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.