samaarst Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb alles gedaan wat er staat, maar werkt nog steeds niet moet je snelkoppelingen plaatsen, of de echte bestanden ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 echte bestande natuurijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samaarst Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 echte bestande natuurijk zo natuurlijk is het niet makker, als je ingame kijkt hoe het moet, staat er dat je snelkoppelingen moet plaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 je hoeft alleen lezen helemaal niet uit te zetten, bij mij gaat ie idd gewoon weer aan, ik ga ook in san andreas bij opties scan je die muziek, dan doet ie het wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samaarst Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 oke. ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, en HET WERKT NIET G*D ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 omg noobs ga eerst es wat proberen voor je vraagt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hycrill Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) als ik alleen lezen uitzet en op "toepassen" en daarna "ok" druk staat alleen lezen meteen weer aan... help me! EDIT: Hmm, eigenlijk zijn al me mappen "alleen-lezen" ik kan geen muziek meer afspelen:S en bij elke map blijft Alleen-lezen weer aanschieten :angry: Bewerkt: 14 juni 2005 door hycrill Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 als ik alleen lezen uitzet en op "toepassen" en daarna "ok" druk staat alleen lezen meteen weer aan... help me!EDIT: Hmm, eigenlijk zijn al me mappen "alleen-lezen" ik kan geen muziek meer afspelen:S en bij elke map blijft Alleen-lezen weer aanschieten :angry: Je hoeft 'Alleen Lezen' niet uit te zetten. Je gaat ingame, je load een game en dan ga je naar Menu - Options - Audio Settings - User Tracks - Scan User Tracks. Dan druk je weer op Esc, zodat je weer ingame zit. Zet dan even een andere radio op en ga dan naar je radiostation waar je liedjes in staan. [user Track Radio heet dat volgens mij..] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 even een vraagje tussendoor zijn deze stappen ook bijna hetzelfde voor je mp3 radio in VC of is dat weer helemaal anders? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 even een vraagje tussendoor zijn deze stappen ook bijna hetzelfde voor je mp3 radio in VC of is dat weer helemaal anders? Daarvoor moet je niet in het San Andreas subforum zijn :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skydd Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 nee hoor, ik heb heel veel muziek op mijn comp staan en maar een paar liedjes in mijn gta map en hij was in een paar seconden klaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Heb hem even geupdated nu is de stap 4 gewijzigd in: Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rik222 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Jonge Jonge in de readme staat dat je een SNELKOPPELING naar dat liedje moet maken... maarja zo zie je maar weer dat als je alleen al goed leest dat je van alles te weten komt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 thanx werkt goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta L Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 wel btr dat het snelkoppelingen zijn ik had altijd 2x dezelfde mp3s op me pc een in de VC map en een in me MP3 map... gelukkig nu nie meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts