Meneer Euro Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Aleen een beetje jammer, want ik hoor de hele tijd reclama ertussen door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Aleen een beetje jammer, want ik hoor de hele tijd reclama ertussen door! Hmm.. Dan moet je even een andere radiozender opzetten, en dan weer je eigen. Dan veranderd het vanzelf wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ik vind het wel leuk een eigen radio zender B) met een harde, leuke auto door de stad rijden en dan Dj Tiesto dat zit bij mij helemaal goed ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 waarom springt ie bij mij weer trug naar lezen als ik ok geklikt heb en weer ga kijken in properties!!!! <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik heb alleen lezen gewoon aanstaan en ik hoor mijn mp3tjes toch... Inderdaad.. :huh: Ik heb gewoon WAV-files in mn User Tracks staan en hij doet het gewoon. inderdaar mijne doen het ook B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Maare als je die mp3tjes er in zet hoor je dan niet meer de muziek van gta san andreas zelf dus die reclames enzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 waarom springt ie bij mij weer trug naar lezen als ik ok geklikt heb en weer ga kijken in properties!!!! <_< Je moet wel beheerders rechten hebben om die functie voor altijd uit te zetten! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ik kan dat blokske niet uitvinken ja het kan wel maar als ik dan weer rechtermuisknop doe dan issie weer aangevinkt <_< en ik ben de beheerder Bewerkt: 18 juni 2005 door shaba Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ha thx nu weet ik hoe het moet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 BEDANKT VOOR DEZE INFO NU HEB IK EINDELIJK EEN EIGEN RADIO IN ME GTA SA SRRY VAN CAPSLOCK TOETSEBORD DOED VAAG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kan je ook de nummers op volgorde doen? bijvoorbeeld 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10......... of kiest hij er gwn automatishe uit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) kan je ook de nummers op volgorde doen? bijvoorbeeld01 02 03 04 05 06 07 08 09 10......... of kiest hij er gwn automatishe uit? Bij mij gaat op de ene pc alles door elkaar en als ik bij de ander de nummers zo doe: 01 artiest - nummer 02 artiest - nummer 03 artiest - nummer Dan speelt hij ze mooi op volgorde af dus zou je even moeten proberen Bewerkt: 18 juni 2005 door dropje1989 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wars Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik gebruik gewoon snelkoppelingen van m'n mp3tjes en alles werkt perfect. Heb niks anders moeten doen. Weet er iemand of er een mogelijkheid is om altijd je eigen radio te horen? Want telkens ik een andere auto neem, moet ik weer scrollen nr m'n eigen radio... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 kan je er die reclame ook tussen laten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Alleen dit vind ik raar Stap4: Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren als je scant voor user tracks dan scanned hij dan heb je ook muziek waarom dan auto scan for usertracks op on zette? maakt toch geen reet uit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts