Jump to content

Handleiding Eigen Radio!

dropje1989

Recommended Posts

Bij mij werkt alles goed.

Ik heb gewoon snelkoppelingen gemaakt. En GTA laten scannen en hem op random mode gezet, dus ook geen reclame. Je hoeft niet te gaan klooien met alleen lezen.

Het verschild eigenlijk per persoon de 1 moet wel met dat alleen lezen en de ander moet weer snelkoppeling maken maar meestel lukt het wel via deze hand leidingen

Mod kan deze gesloten worden wordt beetje nutteloos deze reacties

Delen op andere websites

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dropje1989

8

• Arjen

4

• samaarst

3

• Jacc0s

3

• 3 maanden later...
kan je ook je muziek op de playstation doen via de usb ofzo??? sorry ik had geen zin om alles te lezen maar ik zag et net

Nee, dit kan helaas niet. Dat komt omdat de PS2 geen harde schijf heeft, zodat je niets op kan slaan.

Op de XBox is dit wel mogelijk.

Je zult het echt met de normale radiozenders moeten doen. Maar dat is toch goed genoeg? Zit voor iedereen wel wat tussen. :)

Gunslinger

Delen op andere websites

• 3 years later...

:slotje: Aangezien deze tut is achterhaald, bumpen was dan ook absoluut niet nodig.

Achterhaald omdat:

• het kopiëren van de muziekbestanden niet nodig is en daardoor onnodig extra ruimte in beslag neemt op de HDD.
  • slechts één simpele snelkoppeling van de map waarin je muziek staat voldoende is.
  • deze informatie duidelijk staat beschreven op wikigta: >klik< (bron van die tekst op wikigta is de readme.txt die tijdens het installeren wordt geïnstalleerd op je PC, iedereen bezit deze informatie dus eigenlijk al :cab: )

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...