Jump to content

Schakellen GTAIV

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens, gewoon even een snel vraagje, zou het mogelijk zijn om een Schakel mod te maken voor GTAIV?

Dus ik bedoel dat je zelf op een knopje moet drukken om een versnelling hoger te doen of lager te doen, dat lijkt me namelijk wel wat :puh:

Geplaatst:
Hey jongens, gewoon even een snel vraagje, zou het mogelijk zijn om een Schakel mod te maken voor GTAIV?

Dus ik bedoel dat je zelf op een knopje moet drukken om een versnelling hoger te doen of lager te doen, dat lijkt me namelijk wel wat :puh:

wat bedoel je van dat je in de auto bij de PC ????

Geplaatst:

Ik bedoel met de PC versie en dat je op bijvoorbeeld de knop "1" moet drukken om 1 versnelling omhoog te gaan en op de toets "2" moet drukken om 1 versnelling omlaag te gaan. (op je keyboard)

Geplaatst:

Ik bedoel met de PC versie en dat je op bijvoorbeeld de knop "1" moet drukken om 1 versnelling omhoog te gaan en op de toets "2" moet drukken om 1 versnelling omlaag te gaan. (op je keyboard)

Mmh het beste zou zijn dat je hier je vraag nog eens steld bij de MODING HULP

Geplaatst:

Heel veel mensen hebben hier al om gevraagd, maar veel scripters weten niet hoe ze dat zouden moeten doen.

Net zoiets als de richtingaanwijzer...

Geplaatst:
Heel veel mensen hebben hier al om gevraagd, maar veel scripters weten niet hoe ze dat zouden moeten doen.

Net zoiets als de richtingaanwijzer...

Ja die richtinaanwijzers hebben de personages in GTA 4 op de baan maar die zitten er niet in de auto das balen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...