MrIndependent Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hallo forumgasten, Ik wou graag een mp4 kopen of zoals de mijn leraar NASK het noemt een 'geluidsdrager' . Welke is nou echt goed? Reageren
Mevin Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Euhm, dat licht eraan wat je ervoor wilt betalen en hoeveel geheugen hij moet hebben Reageren
MrIndependent Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Prijs mag boven de 100 tot 150 euro minstens 4 gb , Goede oortjes met goede bass, Reageren
.Senne Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) http://www.mp3shop.be/product/70305/philip...ariaz-4-gb.html of http://www.mp3shop.be/product/72352/creati...en-mx-8-gb.html of http://www.mp3shop.be/product/79760/creati...touch-8-gb.html Die laatste lijkt me erg goed voor jouw budget. Bewerkt: 14 oktober 2009 door .Senne Reageren
MrIndependent Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Bedankt , maar ik dacht zelf over een ipod nano iemand daar ervaring mee, Reageren
.Senne Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Te duur voor wat het is, die Zen Touch met 8 gigabyte heeft meer mogelijkheden en kost minder. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 alhoewel die nieuwe nano met camera wel uber geil is Als je voornaamste reden muziek is zou ik de zen - touch nemen, maar als je er ook video's mee wil maken, de nano Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Kan je op ipod ook gewoon geript met Media player op zetten zonder Itunes of moet ik alles kopen via itunes Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Met itunes hoef je niet te kopen, je kan simpelweg al je muziek die je op de computer hebt staan in itunes zetten En als je in de toekomst muziek download kan je dat ook gewoon via itunes afspelen Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ok maare dan lijkt me een ipod een beetje nutteloos zolang het maar goede kwaliteit oortjes heb met Bass ondersteuning ben ik al blij Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ok maare dan lijkt me een ipod een beetje nutteloos zolang het maar goede kwaliteit oortjes heb met Bass ondersteuning ben ik al blij Voor goede kwaliteit oortjes hoef je geen iPod te kopen, de meeste goedkopere MP3 en MP4 spelers hebben vaak veel betere oortjes. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ok maare dan lijkt me een ipod een beetje nutteloos zolang het maar goede kwaliteit oortjes heb met Bass ondersteuning ben ik al blij Voor goede kwaliteit oortjes hoef je geen iPod te kopen, de meeste goedkopere MP3 en MP4 spelers hebben vaak veel betere oortjes. Kan iemand een opnoemen die goede oortjes heeft. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 De oortjes die meegeleverd worden bij de mp3/4's, zijn meestal ook geen goud waard. Koop gewoon bijvoorbeeld die Creative Zen (de oortjes van Creative zijn meestal wel vrij goed), en als de oortjes je niet bevallen, dan koop je er met het geld dat je overhebt een set goede oortjes. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 alhoewel die nieuwe nano met camera wel uber geil is Als je voornaamste reden muziek is zou ik de zen - touch nemen, maar als je er ook video's mee wil maken, de nano De camera die in de Nano zit is überslecht.. Ga gewoon voor de duurste Sony MP4 die je kan kopen voor jouw budget. De oortjes die meegeleverd worden bij de mp3/4's, zijn meestal ook geen goud waard. Koop gewoon bijvoorbeeld die Creative Zen (de oortjes van Creative zijn meestal wel vrij goed), en als de oortjes je niet bevallen, dan koop je er met het geld dat je overhebt een set goede oortjes. +1 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 ik lees net dat er ook Mp5 spelers bestaan wat zijn dit voor soort dingen, En ik kan geen sony mp4 spelers vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.