Jump to content

Nieuwe MP4 Speler


MrIndependent

Recommended Posts

Ok maare dan lijkt me een ipod een beetje nutteloos zolang het maar goede kwaliteit oortjes heb met Bass ondersteuning ben ik al blij :D

Voor goede kwaliteit oortjes hoef je geen iPod te kopen, de meeste goedkopere MP3 en MP4 spelers hebben vaak veel betere oortjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok maare dan lijkt me een ipod een beetje nutteloos zolang het maar goede kwaliteit oortjes heb met Bass ondersteuning ben ik al blij :D

Voor goede kwaliteit oortjes hoef je geen iPod te kopen, de meeste goedkopere MP3 en MP4 spelers hebben vaak veel betere oortjes.

Kan iemand een opnoemen die goede oortjes heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

De oortjes die meegeleverd worden bij de mp3/4's, zijn meestal ook geen goud waard. Koop gewoon bijvoorbeeld die Creative Zen (de oortjes van Creative zijn meestal wel vrij goed), en als de oortjes je niet bevallen, dan koop je er met het geld dat je overhebt een set goede oortjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

alhoewel die nieuwe nano met camera wel uber geil is :bier:

Als je voornaamste reden muziek is zou ik de zen - touch nemen, maar als je er ook video's mee wil maken, de nano :koffie:

De camera die in de Nano zit is überslecht..:7 Ga gewoon voor de duurste Sony MP4 die je kan kopen voor jouw budget.

De oortjes die meegeleverd worden bij de mp3/4's, zijn meestal ook geen goud waard. Koop gewoon bijvoorbeeld die Creative Zen (de oortjes van Creative zijn meestal wel vrij goed), en als de oortjes je niet bevallen, dan koop je er met het geld dat je overhebt een set goede oortjes. :)

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...