erwinsteen Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hey jongens, gewoon even een snel vraagje, zou het mogelijk zijn om een Schakel mod te maken voor GTAIV? Dus ik bedoel dat je zelf op een knopje moet drukken om een versnelling hoger te doen of lager te doen, dat lijkt me namelijk wel wat puh2.gif Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hey jongens, gewoon even een snel vraagje, zou het mogelijk zijn om een Schakel mod te maken voor GTAIV?Dus ik bedoel dat je zelf op een knopje moet drukken om een versnelling hoger te doen of lager te doen, dat lijkt me namelijk wel wat puh2.gif Ik denk van wel . Dat als je een knopj duwt , dat hij dan sneller gaat ; mss kan je een soort van cheat maken , dat als je het knopje indrukt , de auto sneller gaat ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hey jongens, gewoon even een snel vraagje, zou het mogelijk zijn om een Schakel mod te maken voor GTAIV?Dus ik bedoel dat je zelf op een knopje moet drukken om een versnelling hoger te doen of lager te doen, dat lijkt me namelijk wel wat puh2.gif Ik denk van wel . Dat als je een knopj duwt , dat hij dan sneller gaat ; mss kan je een soort van cheat maken , dat als je het knopje indrukt , de auto sneller gaat ? nee, hij heeft het over een schakelmod, dat je zelf kan schakelen , niet om sneller te gaan . Ik denk dat dat wel wat moeilijk is, aangezien het al is gezegt in je ander topic dat scripters niet weten hoe te beginnen . Reageren
ikt Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ja, maar niemand wilt beginnen en ik weet te weinig om het te doen. Reageren
erwinsteen Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 ik denk dat ik me als scripter/modder wel voor kan stellen dat dat moeilijk zou kunnen zijn, maarja misschien komt er ooit iemand tevoorschijn met zo'n soort mod Reageren
Beagle Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Het kan niet; is hardcoded. Je zou dan ook de geluiden moeten aanpassen, je auto zou niet harder mogen gaan als je niet schakelt.. zet 't uit je hoofd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.