Crusher!! Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert maar anders wordt je voertuig mee genomen en als je er dan bent word je uit je voertuig gehaald.. zodat alles ff goed laad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Ehm... In je command: If(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new pVehID = GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFRomVehicle(playerid); SetPlayerPos(bladie); // Ergens bij je spawnplek, om de objecten alvast te zien, Niet nodig als je dat texture probleem niet erg vind SetVehiclePos(pVehID, X, Y, Z); // Waar je met je voertuig wilt spawnen, en dus ook jij PutPlayerInVehicle(playerid, pVehID, 0); return 1; } Als het goed is worden op deze manier de textures gestreamed, en daarna direct weer in je auto gezet. Bijna onmerkbaar voor de speler, maar als het goed is worden op deze manier wel textures gestreamed van de models die bij je in de buurt staan. Houd er rekening mee, eenmaal de textures gestreamed van een bepaald mode, hoeft het daarna niet meer zolang je ingame zit, op welke plek dan ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
propje400 Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert dah meen je niet? ik had dah laats gedaan maar werkte niet, kan aan mij liggen zal het nog is proberen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Als je alleen SetPlayerPos gebruikt, en verder niks met PutPlayerInVehicle of SetVehiclePos of iets dergelijks met voertuigen, zal je voertuig gewoonlijk niet worden meegenomen. Of het is een change in SA:MP 0.3, die ik nog niet ben tegengekomen. (En ook nergens een change van staat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
propje400 Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert lol mijn fout, ik was vergeten dan antibike fall altijd aanstaan daarom teleporte hij niet met SetPlayerPosxD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
propje400 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken. niet meer nodig ik heb het al verwijdert, want het veroorzaakte nog meer problemen maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.