Jump to content

IsPlayerInArea of IsPlayerInRangeOfPoint


propje400

Recommended Posts

Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert :?

maar anders wordt je voertuig mee genomen en als je er dan bent word je uit je voertuig gehaald.. zodat alles ff goed laad

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... In je command:

If(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new pVehID = GetPlayerVehicleID(playerid);
RemovePlayerFRomVehicle(playerid);
SetPlayerPos(bladie); // Ergens bij je spawnplek, om de objecten alvast te zien, Niet nodig als je dat texture probleem niet erg vind
SetVehiclePos(pVehID, X, Y, Z); // Waar je met je voertuig wilt spawnen, en dus ook jij
PutPlayerInVehicle(playerid, pVehID, 0);
return 1;
}

Als het goed is worden op deze manier de textures gestreamed, en daarna direct weer in je auto gezet. Bijna onmerkbaar voor de speler, maar als het goed is worden op deze manier wel textures gestreamed van de models die bij je in de buurt staan.

Houd er rekening mee, eenmaal de textures gestreamed van een bepaald mode, hoeft het daarna niet meer zolang je ingame zit, op welke plek dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alleen SetPlayerPos gebruikt, en verder niks met PutPlayerInVehicle of SetVehiclePos of iets dergelijks met voertuigen, zal je voertuig gewoonlijk niet worden meegenomen. Of het is een change in SA:MP 0.3, die ik nog niet ben tegengekomen. (En ook nergens een change van staat)

Link to comment
Delen op andere websites

Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken.

niet meer nodig ik heb het al verwijdert, want het veroorzaakte nog meer problemen :D maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...