Jump to content

Spel gaat sloom


ikt

Recommended Posts

Hai

Mijn SA gaat sloom, hij haalt niet eens de 30FPS. Hoe komt dit? D: Geen ENB Series o.i.d., geen mods.

Misschien gewoon wat een slappe pc of hij staat te vol van geheugen

Kheb dat ook bij mijn WINDOWS 2000 en bij mijn andere pc's gaat goed gewoon dat mijne 2000 te zwak was hij speelt maar heel erg traag

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal, maar het ligt ook aan de instellingen. Ga eens naar het menu > Options > Display Setup > Advanced, en zet Frame Limiter uit. Dat onderdeel houd je framerate blijkbaar rond de 25. Bij mij schoot m'n FPS al ineens met ± 100 omhoog ;)

@Hieronder: Oe, owned.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Rond hoeveel blijft je FPS ingame hangen? Als het rond de 25 zou zijn, zou de FrameLimiter toch echt het boosdoenertje moeten zijn. Ga nog eens na of de FrameLimiter daadwerkelijk uit staat, en verwijder vervolgens het bestandje gta_sa.set uit de map Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. En kut eens wat met wat graphic instellingen, of dat verschil uitmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Rond hoeveel blijft je FPS ingame hangen? Als het rond de 25 zou zijn, zou de FrameLimiter toch echt het boosdoenertje moeten zijn. Ga nog eens na of de FrameLimiter daadwerkelijk uit staat, en verwijder vervolgens het bestandje gta_sa.set uit de map Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. En kut eens wat met wat graphic instellingen, of dat verschil uitmaakt.

Advies lijkt op wat ik zou geven. :V

FPS blijft rond de 15, soms de 30. Nooit meer dan 40. Terwijl GTA IV zelfs in de stad al 40 haalt. Interiors haaltie gemakkelijk zo'n leuke 100FPS.

Alles staat op High trouwens, en dat zou hij moeten doen ook nog. Op mijn oude Pentium 4 @ 3,2GHz + 1GB RAM + 6600GT draaide hij op highest nog vloeiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...