Jump to content

DVD Drive word niet herkent


ietsAnders0

Recommended Posts

Ik heb een probleempje...

Ik heb nu een dvd drive aangesloten aan me computer, die werkt voor +- 10 seconden en dan freezed mijn computer compleet, en kan ik niks meer ermee doen. Hij vind hem dus wel voor een paar seconden. Hoe kan dit en wat is er aan te doen? :{

Ik heb zelf het idee dat het aan de stroom ligt, nadat hij gefreezed is loopt hij na 30 sec weer maar dan is hij niet meer herkent en krijg ik hem niet open via de eject knop.

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm oke, maar eigenlijk heb ik het met alle dvd drives die ik in me computer probeer. Deze had ik via mijn xbox power aangekregen. Maar de fout ligt dus ergens in de computer, maar die molex connector geeft toch stroom? Dan ligt het dus niet aan de stroom...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm oke, maar eigenlijk heb ik het met alle dvd drives die ik in me computer probeer. Deze had ik via mijn xbox power aangekregen. Maar de fout ligt dus ergens in de computer, maar die molex connector geeft toch stroom? Dan ligt het dus niet aan de stroom...

Kijk eens of het te maken heb met je aansluiting!

Misschien zit de Sata of IDE niet goed op het moederbordt vast gedrukt.

De enigiste oplossing is om ieder draadje dat in je pc zit goed aan te drukken.

Of maak hem eens schoon dus stof verwijderen enzo helpt ook goed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...