Doggi Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Hoe moet ik camhack gebruiken? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ehm. Wil je camhack gebruiken voor MTA/SA:MP of singleplayer? Ik weet niet welke camhack je hebt maar ik gebruik er altijd een met twee .exe files erin namelijk saCamhack.exe en Camhack.exe of iets dergelijks. Als je dus op MTA of SA:MP camhack wil gebruiken, open je saCamhack.exe (met administrator rechten!!) en anders open je camhack.exe. Dan start je het spel op en druk je op * (standaard configuratie). Lees het readme voor alle knoppen. Reageren
Doggi Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik gebruik het voor MP,ik heb Sacamhack,maar als ik op de standaart knoppen drukt,gebuert er niets Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Eerst de camhack activeren met 't * op je numpad, daarna met de toetsen aangegeven in de readme bewegen. Uiteraard moet je deze ook op je numpad gebruiken Reageren
Doggi Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Eerst de camhack activeren met 't * op je numpad, daarna met de toetsen aangegeven in de readme bewegen. Uiteraard moet je deze ook op je numpad gebruiken Ok vraagje,moet ik "*" De hele tijd ingedrukt houden? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Één keer om te activeren, één keer om te deactiveren. Reageren
Doggi Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Dan snap ik echt niet wat ik fout doe ,ik kan het activeren en deactiveren,maar voor de rest werkt er niets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.