Jump to content

Geen servers in de favorietenlijst


GTAJoel

Recommended Posts

Hai,

Ik startte vandaag mijn SA MP (0.2) op en zag dat mijn favoriete servers van het tabblad zijn verdwenen..

Kan dit iets te maken hebben met het aan het uitzetten van Vista's gebruikersaccountbeheer? Die had ik aan staan toen ik SA MP installeerde en gebruikte. Nu heb dat accountbeheer uitgezet en nu ontbreken mijn favoriete servers..

screentjesamp.jpg

Ik had iets vergelijkbaars met COD 4. Daar verloor ik mijn savegames (gesaved toen het account beheer aan stond) ook als ik het accountbeheer uitschakelde...

Heeft iemand een verklaring/oplossing?

Danku

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een soort zelfde probleem.

Alleen ik heb XP

Bij mij laden de favorieten ook niet meer.

Ik heb ze er een keer allemaal in gezet en dan opgeslagen, en open die nu elke keer.

Ik zou ook wel graag een oplossing willen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

is dat ook in 0.3 ?? als jij dat hebt Kryziek waarschijnlijk wel dus, raar, ik kan er niet over oordelen ik heb Vista maar het kan zijn door die overgang naar 0.3 misschien worden 0.3 server niet in 0.2 weergeven en zijn die allemaal geupdate ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die windows vista hebben en de servers niet in hun favorieten kunnen opslaan doe het volgende:

Start elke keer Samp op via rechtermuisknop>>Als administrator uitvoeren

Als je dit elke keer doet voorkomt hij de meeste problemen. Met windows xp weet ik niet zo snel een oplossing.

Laat je nog even weten of het gelukt is?

Groeten,

Jasper

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat er een stuk of 11 servers van de ene op de andere dag allemaal 0.3 zijn geworden..

@Ixecube

EDIT: het werkt niet bij mij.. bedankt voor de tip in ieder geval;)

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelde probleem maar ik heb windows xp en ik heb 0,3 gedownload en mij favorieten staan 4 servers bij 1 server(mijn lievelings server) staat aleen de naam en er staat 0 players (terwijl elke dag ongeweer 50 spelers zijn) en er staat ping 9999 op 0.2 werkt hij wel en die andere 3 staats het er wel maar als ik op conect druk komt gelijk report crash en dat is overgens bij alle servers kan imand me helpen?? :erm::erm::cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelde probleem maar ik heb windows xp en ik heb 0,3 gedownload en mij favorieten staan 4 servers bij 1 server(mijn lievelings server) staat aleen de naam en er staat 0 players (terwijl elke dag ongeweer 50 spelers zijn) en er staat ping 9999 op 0.2 werkt hij wel en die andere 3 staats het er wel maar als ik op conect druk komt gelijk report crash en dat is overgens bij alle servers kan imand me helpen?? :erm::erm::cry:

Dat is dat de server niet aanstaat ? En heb je de 0.3 beta ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...