Jump to content

Muziekspeler website!

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke schat zou voor mij een ontwerp van een muziekspeler willen maken?

Type: Muziekspeler website

Stijl: Graag niet te veel lichte kleuren (voor het design website mag je een pm sturen ;) )

Grootte: Mag je zelf bepalen, gelieve niet te groot :puh:

Afbeelding: -

Tekst: -

Rand: zelf bepalen.

Kleuren: Zie stijl

Render (optioneel): -

Extra (optioneel) Afspelen, pauze, stop, ruimte voor de titel van het nummer. Koekjes voor diegene die er wat mee kan! Leef je uit! :D

Natuurlijk krijgt jouw naam een plekje op mijn website ;)

Geplaatst:

1. We zijn nog geen 24 uur verder, dus bumpen komt enkel opdringerig over wat alleen maar averechts werkt.

2. Je wilt dat er een layout word gemaakt voor een website? In dat geval is het een redelijk grote aanvraag en gebeurd dit dus niet altijd binnen een dag. :7

Geplaatst:

1. Als jij vind dat die 15 minuten zo'n groot verschil maken op de 24 uur die in de regels staat mag je mij aangeven.

2. Als je goed hebt gelezen kon je die 2e opmerking schrappen.

Geplaatst:
1. Als jij vind dat die 15 minuten zo'n groot verschil maken op de 24 uur die in de regels staat mag je mij aangeven.

2. Als je goed hebt gelezen kon je die 2e opmerking schrappen.

1. Regels zijn regels, je moet ergens een lijn trekken. Deze lijn ligt bij de 24 uur, dus die minuten maken inderdaad uit.

2. Ik heb goed gelezen, knap he? Ik ga helemaal niks schrappen, omdat ik aangaaf dat het een grote aanvraag was die langer dan een dag zal duren. In het vervolg eerst zelf goed lezen, voordat je andere de les gaat proberen te lezen. ;)

Geplaatst:

Die minuten heb ik even door de vingers gezien, zolang je je er de volgende keer maar wel aan houdt. Een discussie lijkt me verder niet nodig. Als je een groot probleem hebt met een lid of een topic in deze fora, dan kan je mij altijd een PB sturen. Verder vraag ik jullie dit topic met rust te laten tot er iemand is die de aanvraag wilt behandelen. Verdere opmerkingen dus naar mijn inbox.

Geplaatst:

Het is dus enkel de lay-out voor een muziekspeler? En hoe wil je die ontvangen? Gewoon een PNG'tje? Of een PSD? Of nog iets anders?

Geplaatst:

Het is inderdaad alleen het layout voor de muziek speler ;)

Het maakt mij eigenlijk helemaal niets uit hoe ik hem ontvang! Ik vind het al super als iemand een idee heeft en hij/zij het in paint wil maken, aangezien ik totaal geen idee heb om een leuke muziekspeler te maken!

Geplaatst:

Ligt het nou aan mij, of ben jij nou zo onduidelijk? Dat lijstje moet duidelijk zijn, maar ik snap in feite nog steeds geen hol van je moet hebbe.

Geplaatst:

Ik heb even in Paint een simpel ideetje gemaakt, valt vanaf daar helemaal aan te passen.

s5d3t5.jpg

Geplaatst:
Ik heb even in Paint een simpel ideetje gemaakt, valt vanaf daar helemaal aan te passen.

s5d3t5.jpg

Ziet er goed uit! Hier kan ik wel wat mee!

Topic kan dicht.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...