Jump to content

Nieuwe GPU

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Een vriend van me wil graag een nieuwe GPU, maar nu vraag ik me af of dat de moeite waard is. Zijn processor is een Pentium 4 @ 2.8Ghz, hij heeft 1,5GB aan werkgeheugen en zijn huidige AGP GPU is een Nvidia GeForce FX 5600 XT. Zoals ik hem al vertelt heb is het waarschijnlijk niet meer de moeite om een nieuwe grafische kaart te kopen. Maar ik wilde het natuurlijk even bij de experts checken. :puh: Heeft het bijvoorbeeld nut er nog een HD3650 oid in te zetten?

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst: (bewerkt)

ondanks dat ik geen prof ben maar toch antwoord heb, ik zou een complete upgrade want ik heb het al eens gevraagd om mijn gf6200 te vervangen maar ik krijg dit antwoord. trouwens een gf6200 is ook wel voldoende voor zn pc.

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ligt eraan wat hij er nog van plan mee is, verwacht geen gta IV draaiend te krijgen, maar een spelletje van een aantal jaren oud, zal waarschijnlijk nog wel lukken. desalniettemin zou ik de investering in een AGP kaart niet meer doen, aangezien alles tegenwoordig pci-e is.

Zou gewoon doorsparen voor een nieuwe pc dus.

Geplaatst:

Een 6600GT is wel een leuke upgrade, maar dan heb je er nog niets aan als je echt wilt gamen. DirectX10 kaarten zijn niet aan te raden met zo'n slappe CPU.

Nieuwe PC?

Geplaatst:

Nee, dat GTA IV er niet op gaat draaien wist ik zelf ook wel. :puh: Nieuwe PC is ook geen optie voor hem, hij wil gewoon dat ene debiele RTS spel draaien waarvoor z'n computer nét iets te slecht is. :7 Ik zal 'm wel eens vragen of hij wat voelt voor zo'n upgrade setje (ook al heb je dan onderhand al een nieuwe PC xD). Bedankt voor jullie hulp iig! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...