AeroCool (gast) Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) ey iedereen ik weet wel dat 1 iemand met een dutch mod bezig is bedoel taalpakket maar weet iemand toevallig al 1 te downloaden Bewerkt: 15 oktober 2009 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Ooit al eens aan gedacht om effe op GTAGarage of Thegtaplace te kijken? Typ het anders eens in bij Google . En nee, ik weet zo even niet waar je die kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Op dit forum is er wel iemand mee bezig, namelijk -Haakon- Maar er zijn verder nog geen NL taalpakketten geloof ik. Kijk voor meer info hier maar even: >KLIK< Greetz, WaRioRZ Bewerkt: 15 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Op dit forum is er wel iemand mee bezig, namelijk -Haakon- Maar er zijn verder nog geen NL taalpakketten geloof ik.Kijk voor meer info hier maar even: >KLIK< Greetz, WaRioRZ ja dat wist ik daarom zij ik ook dat ik 1 wist wie er mee bezig was maar niemand antwoord en ze zeggen niks mee Bewerkt: 15 oktober 2009 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.