willlie Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) hey, ik ben bezig met mijn eerste mod: Doherty Toyota garage San Fierro als iemand nog iedeën heeft zet het hierin en ik zal het proberen hopelijk word het een geweldige mod Puma als je dit leest bedankt voor je turtorial er moet nog veel gebeuren maar dit is het begin! Bewerkt: 16 oktober 2009 door willlie Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Luister eens willie, volgens mij heb jij niet helemaal begrepen waar de Textures & Moddeling Showroom voor is bedoeld. Deze is bedoeld om jouw mods te showen, screens te laten zien van wat jij hebt gemaakt. Dit showroom is echter niet bedoeld voor topics als: jongens ik ben deze mod aan het maken, ik hoop dat het lukt. Een topic van deze aard zou je, als je hem al überhaupt zou posten, in de Textures & Modding Hulp sectie stationeren. Ik hoop dat dit jou een beetje heeft geholpen! Verder uiteraard nog wel mijn gemeende succes met de mod Reageren
willlie Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Luister eens willie, volgens mij heb jij niet helemaal begrepen waar de Textures & Moddeling Showroom voor is bedoeld. Deze is bedoeld om jouw mods te showen, screens te laten zien van wat jij hebt gemaakt. Dit showroom is echter niet bedoeld voor topics als: jongens ik ben deze mod aan het maken, ik hoop dat het lukt.Een topic van deze aard zou je, als je hem al überhaupt zou posten, in de Textures & Modding Hulp sectie stationeren. Ik hoop dat dit jou een beetje heeft geholpen! Verder uiteraard nog wel mijn gemeende succes met de mod sorry, ik ben nog niet helemaal thuis in deze site bedankt! @ hierboven zo beter? Ik had een paar problemen met mijn GTA SA daarom kon ik de screens nog niet maken en plaatsen als je goed gelezen had zag je dat die nog zouden komen Bewerkt: 15 oktober 2009 door willlie Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen, Succes verder. Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen,Succes verder. oké dat zal ik nog ff veranderen thx Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen,Succes verder. oké dat zal ik nog ff veranderen thx ik zou als ik jou was de bakstenen vervangen voor staalplaten dat vind ik zelf mooier maar dat is een kwestie van smaak. Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen,Succes verder. oké dat zal ik nog ff veranderen thx ik zou als ik jou was de bakstenen vervangen voor staalplaten dat vind ik zelf mooier maar dat is een kwestie van smaak. ja dacht ik ook maar kon niks vinden Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen,Succes verder. oké dat zal ik nog ff veranderen thx ik zou als ik jou was de bakstenen vervangen voor staalplaten dat vind ik zelf mooier maar dat is een kwestie van smaak. ja dacht ik ook maar kon niks vinden zal ik het ff voor je opzoeken kan je het vanavond krye oke Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 hij is wel knap voor je eerste mod alleen vind ik het logo iets te vaak voor komen,Succes verder. oké dat zal ik nog ff veranderen thx ik zou als ik jou was de bakstenen vervangen voor staalplaten dat vind ik zelf mooier maar dat is een kwestie van smaak. ja dacht ik ook maar kon niks vinden zal ik het ff voor je opzoeken kan je het vanavond krye oke oké bedankt! Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) Hier zijn nog een paar nieuwe screens de daken, 1 raam en de reclame rand zijn nu anders dan de vorige screens sorry dat het dak niet goed te zien is er komt nog een nieuwe! Bewerkt: 16 oktober 2009 door willlie Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) hier is die muur! sorry dat ik het zeg maar ik vind die toch niet wat ik in gedachten had ik zie er eigenlijk nog geen muur in Bewerkt: 16 oktober 2009 door willlie Reageren
willlie Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) hier is het dak nog een keer duidelijk + de deuren zijn bewerkt + de palen zijn opnieuw bewerkt + het asfalt is bewerkt + onderkant dak is bewerkt Bewerkt: 17 oktober 2009 door willlie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ga je het model ook ietsiepietsie veranderen? Reageren
willlie Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ga je het model ook ietsiepietsie veranderen? als me uit kan leggen hoe dat moet. dit is mijn eerste mod zoals je denk ik al weet maar ik kan alleen nog maar de kleuren en veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.