jordib12 Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 beste, forumleden ik ben sinds kort op zoek naar filmapperatuur voor mijn ps3 maar ik zoek geen al te duure apperatuur maar ook wel redelijke kwaliteit wie kan me iets aanbieden voor mijn pS3? tv= sony redelijke oude versie maar goede kwaliteit! bedankt! Reageren
Dieko Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 beste, forumleden ik ben sinds kort op zoek naar filmapperatuur voor mijn ps3 maar ik zoek geen al te duure apperatuur maar ook wel redelijke kwaliteit wie kan me iets aanbieden voor mijn pS3? tv= sony redelijke oude versie maar goede kwaliteit! bedankt! Kijk aan de achterkant van je tv. Zie je daar TV OUT staan met geel wit rood plekjes? Reageren
jordib12 Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 beste, forumleden ik ben sinds kort op zoek naar filmapperatuur voor mijn ps3 maar ik zoek geen al te duure apperatuur maar ook wel redelijke kwaliteit wie kan me iets aanbieden voor mijn pS3? tv= sony redelijke oude versie maar goede kwaliteit! bedankt! Kijk aan de achterkant van je tv. Zie je daar TV OUT staan met geel wit rood plekjes? neen, staat wel veel, ma wat jij zegt staat er niet! Reageren
Nissan Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Je zou ook een uitgang van je PS3 erbij kunnen kopen, die aansluiten. Dan heb je ook een ''rood, geel en wit plekje''. Reageren
jordib12 Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Je zou ook een uitgang van je PS3 erbij kunnen kopen, die aansluiten. Dan heb je ook een ''rood, geel en wit plekje''. ja en dan, een dazzle dvd recorder,? Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 welke van de 3 kan ik gebruken voor van me ps3 te filmen en dan films op pc te zettrn? Reageren
Dieko Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 welke van de 3 kan ik gebruken voor van me ps3 te filmen en dan films op pc te zettrn? Het hoeft net perse een Dazzle te zijn. Er zijn zat andere versies. Het beste kan je de dvd recorder nemen Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 maar dat is dan weer zo duur ik ga voor dazzle recorder check trefpunt----> lijstje met alle kables die ik nodig heb bij dazzle - - - - - -- - -- - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.