Jeffrey S Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Elk wapen waarmee ik tot nu toe heb geschoten maakt een heel dof/flut geluid (moeilijk uit te leggen), weet iemand hoe dt op te lossen is, misschien nieuwe geluidskaart? (dacht zelf aan een SOund blaster Audigy 2, die raden ze aan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik hoor gewoon harde droge schoten, maar ik denk ook een nieuwe geluidskaart ja, maar welke weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 of het ligt aan je boxen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dat is idd bij mij ook altijd daarom sla ik er flink op en dan krijg ik weer een mooie sound B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dat heeft nix met je geluidskaart te maken...het zijn gewoon onrealistische schoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lossantos Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Bij mij klinken de schote gewoon normaal !! Bewerkt: 12 juni 2005 door lossantos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dat heeft nix met je geluidskaart te maken...het zijn gewoon onrealistische schoten idd want zeg zelf als je in een schietbaan komt (in het echt) dan hoor je al het verschil tusse echt en de GTA geweren dus je kan nog zo'n goede geluidskaart hebbe echter dan dit zulle ze niet klinke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dat had ik ook dan moet je de instellingen van de boxen veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hmm, de meeste reviews melden toch dat de sound niet zo echt overkomt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Elk wapen waarmee ik tot nu toe heb geschoten maakt een heel dof/flut geluid (moeilijk uit te leggen), weet iemand hoe dt op te lossen is, misschien nieuwe geluidskaart? (dacht zelf aan een SOund blaster Audigy 2, die raden ze aan ) B) Nee ik denk dat je de nieuwste drivers van je geluidskaart moet downloaden. Waarmee de geluiden perfect en helder klinken en precies over beeld en geluid samen gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb zelf ook en het zijn gewoon bugs in het spel. De grootste minpunt van SA op de pc is het geluid. Daarom scoorde de pc versie lager dan de ps2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.