Freaksken Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik zou graag als je in een voertuig stapt de namen zien van dat voertuig. Dat heb ik al. Maar het is irritant want ik doe dit met GameModeText, dan komt het in het midden van je scherm te staan. Ik heb al een ander voorbeeld gezien dat beter is, namelijk dit. Dus mijn vraag is: hoe bekom ik dat tweede ivp het eerste. Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Type 1 gebruiken. Zie hier meer informatie. Reageren
Freaksken Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Type 1 gebruiken. Zie hier meer informatie. OK ook goed. Thanx Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Als je het EXACT als op je tweede screen wilt hebben, kan je ook textdraws gebruiken. Deze zijn alleen wat moeilijker in gebruik, en raad ik je zeker ook niet aan. Reageren
Freaksken Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Als je het EXACT als op je tweede screen wilt hebben, kan je ook textdraws gebruiken. Deze zijn alleen wat moeilijker in gebruik, en raad ik je zeker ook niet aan. ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.