_Night-Men_ Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) GESTOPT! Arriva Citaro G bus Hallo, Dit is mijn eerste (textuur) mod Het is een Arriva Citaro G bus. Ik ben er nog mee bezig. Het vervangt de Tanker (petro.dff en .txd) en de Articulated Trailer 2 (atrict2.dff en .txd Het model heb ik niet zelf gemaakt, ik wacht nog op antwoord van de originele eigenaar, de echte maker is Shery0. Dit is de orginele: Klik Wat is een Citaro G: Klik Plaatjes, filmpjes: Plaatjes: Voorkant bus: Achterkant bus: Filmpje: Komt nog. Wat ik nog moet veranderen: Renault moet eraf... Kleurtje beter Achterkant Lichten voor en achter beter detailleren Ramen Opmerkingen? Bewerkt: 29 januari 2010 door _Night-Men_ Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Geen opmerkingen? Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Geen opmerkingen? ziet er vet uit ! good luck ! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Niemand? Noppes? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Mooi gemaakt. Ik wacht nog op de filmpje. Reageren
Puma Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik vind 't er niet uit zien. Je hebt alleen textures vervangen en zelfs dat is ongelooflijk slecht gedaan. Kappen met paint en leer eerst Photoshop of iets dergelijks, als je enigszins fatsoenlijke txd-mods wilt produceren. Een paar plaatjes met een kleurtje vervangen verdient het woord "mod" niet eens, in mijn ogen. Een mod is pas een mod als de maker er bloed, zweet en tranen in heeft gestoken. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Ik ga akkoord met Puma hierboven mij. Je hebt totaal geen textures gebruikt. Dit zijn enkel de originele textures vervangen met een plaatje van google of één kleurtje. Zo werkt dat natuurlijk niet, als je op die manier een mooie mod had gekregen had Rockstar Games dit zelf ook wel gedaan in het orginele spel. Ga je eens verdiepen in modding en probeer het dan nog een keer! Ik schaam me zelfs dat mijn mede-forummers bijna allemaal zeggen dat het goed gemaakt/mooi is. Bewerkt: 19 oktober 2009 door Jorge_F Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Ik schaam me zelfs dat mijn mede-forummers bijna allemaal zeggen dat het goed gemaakt/mooi is. Daar hoef jij je niet om te schamen, en het gaat om hun eigen mening, en niet om die van jou EN dit is mijn eerste ding waar ik wat probeer mee te doen, ik ben (nog) geen prof zoals jullie... O ja, een deel heb ik met photoshop gedaan... En er is nog een update: Je kunt nu door de ramen heenkijken Bewerkt: 19 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
Puma Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Daar hoef jij je niet om te schamen, en het gaat om hun eigen mening, en niet om die van jou EN dit is mijn eerste ding waar ik wat probeer mee te doen, ik ben (nog) geen prof zoals jullie... 1. Dat zijn geen meningen, want er zit geen argumentatie bij. Als je je mening ergens over geeft, zeg je ook erbij waarom je dat zo vindt. Kijk naar mijn post bijvoorbeeld: ik zeg dat ik het lelijk vind en leg daarna ook uit waarom. Aan een reactie als "ziet er vet uit ! good luck !" heb jij, als maker, niks: je weet niet wát er nu leuk aan je mod is. Vertelt de persoon die een reply post ook waarom hij/zij jouw mod zo leuk vindt, dan kun jij deze positieve aspecten van je mod meenemen in je volgende mod. 2. Okey, je bent misschien nog geen prof. Iedereen moet het leren. Volg de adviezen op van mensen die er verstand van hebben: leer Photoshop o.i.d. en combineer diverse plaatjes tot mooie textures waarmee je je mod opbouwt. Ook txd-mods kunnen een kunstwerk zijn, mits ze bij elkaar en bij hetgeen ze representeren passen, van goede kwaliteit zijn etc... Bewerkt: 19 oktober 2009 door Puma Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Nou, wat zijn jullie adviezen? Oké, dat met photoshop, maar niet meer? Wat is er precies lelijk aan de textures? Want dat heb je niet gezegd... Reageren
Puma Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Nou, wat zijn jullie adviezen? Oké, dat met photoshop, maar niet meer? Wat is er precies lelijk aan de textures? Want dat heb je niet gezegd... Een paar plaatjes met een kleurtje vervangen Het is gewoon veel te simpel. Photoshop leren is je eerste stap. Txd modding is niets meer dan plaatjes bewerken en plaatjes bewerken kan heel mooi gedaan worden met bijvoorbeeld Photoshop. Leren werken met Photoshop is niet alleen handig voor Txd-modding, het komt ook echt enorm goed van pas bij het maken van werkstukken, posters, filmpjes, websites en nog veel meer. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Photoshop is toch NIET gratis? Niet dat het me wat kan schelen Ik heb wel de trial gehad maar die is verlopen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Er zijn anders ook nog gratis alternatieven zoals Gimp of Paint.Net. Google doet wonderen . Tips:Probeer shading in je texture te werken (kleurverschillen, schaduw,...) zo heeft je model veel meer diepte en kan je de vorm benadrukken. Ook kleine details toevoegen helpt ook wel. Reageren
needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 ik ga je een geheimpje verklappen. het is niet het beste programma maar er zitten handige snufjes bij. voor texturing gebruik ik vooral PHOTOFILTRE ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes nog eh ? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik zal eens kijken, enne, thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.